Betöltés...

Könnyített fizetési- és lemondási feltételek

ami a Kormány 27/2021. (I. 29.) Korm. rendeletében kihirdetett veszélyhelyzetre való tekintettel a 2021.12.01-től a Kolping Hotelbe beérkezett foglalásokra, lemondásokra és módosításokra érvényes a veszélyhelyzet megszűnéséig (előreláthatólag 2022.01.22-ig) illetve, illetve visszavonásig.

1. Megrendelés lemondása

1.1 A megrendelés lemondása írásban történik.
1.2 A szobafoglalás az első foglalófizetési határidőig stornóköltség nélkül lemondható.
1.3 Az érkezés előtti 30. napig: díjmentes.
1.4 Érkezés előtt 29. naptól a 15. napig: a befizetett foglaló teljes összege szállodai értékutalványra váltható, ami a kiállítástól számított 1 éven belül felhasználható. Amennyiben a Vendég nem tart igényt utalványra, a befizetett foglaló 90%-a kötbérként kerül felszámolásra.
1.5 Érkezés előtti 14. naptól az érkezés napjáig történő lemondás esetén a befizetett foglaló teljes összege kötbérként felszámolásra kerül.
1.6 Ha a lemondás az érkezés napján történik, vagy a vendég a visszaigazolt tartózkodási időn belül egy későbbi napon érkezik meg vagy korábban távozik, köteles a teljes lefoglalt időszakra járó visszaigazolt összeg 100%-át megfizetni.
1.7 Ha a vendég a szállás-szolgáltatások igénybevételét foglalófizetéssel, hitelkártya garanciával, vagy más szerződésben foglalt módon biztosította, és az érkezési napon helyi idő szerint 18:00 óráig nem érkezik meg, vagy nem jelzi előre, hogy ennél későbbi időpontban érkezik, a szálloda a szerződésben meghatározott mértékű kötbérként érvényesíti. Ebben az esetben a szállást a vendég részére az érkezési napot követő nap 10:00 óráig fenntartja, majd ezt követően a szálloda szolgáltatási kötelezettsége megszűnik.
1.8 Váratlan helyzetek (betegség, baleset, családi esemény, kedvezőtlen időjárási viszonyok, közlekedési akadályok, stb.) felléphetnek utazás előtt és alatt, ezért a foglalás rögzítése napján javasoljuk útlemondási biztosítás megkötését.
1.9 Amennyiben a lemondás koronavírus fertőzés vagy hatóság által elrendelt karantén miatt történik, a befizetett foglaló teljes összege szállodai értékutalványra váltható. A szálloda felé a betegséget vagy karanténba kerülést írásban igazolni kell. Az így kiállított értékutalvány 3 hónapon belül használható fel.
1.10 Egyedi és akciós ajánlatok esetében a lemondási feltételek az ajánlatban szereplő feltétek szerint alakulnak.
1.11 A lefoglalt, de a vendég szállodában való tartózkodása alatt igénybe nem vett, illetve módosított szolgáltatások (szállás, étkezés, kezelések, stb.) pénzbeli visszatérítésére nincs lehetőség.
1.12 A szolgáltató speciális kondíciókhoz kötött termékeinek foglalása, csoportos utazás, vagy rendezvények esetén, a fentiektől eltérő, egyedi szerződésben rögzített feltételeket állapíthat meg.
1.13 Amennyiben a befizetett foglaló visszatérítésre kerül, a visszafizetést szolgáltató legfeljebb 30 naptáron belül teljesíti.

2. Megrendelés módosítása

2.1 A foglalás módosítását minden esetben írásban kell jelezni
2.2 Már véglegesített és visszaigazolt foglalás más dátumra történő áthelyezésére, a létszám vagy a szobatípus módosítására az aktuálisan érvényben lévő árak és a szabad kapacitás függvényében az alábbi díjak megfizetése mellett van lehetőség:

  • Érkezés előtti 15. napig a módosítás 1 alkalommal díjmentes, minden további alakalom 5.000 Ft. 
  • Érkezés előtt 14-2 napon belül a foglalás végösszegének 10%-a, de min. 10.000 Ft.
  • Érkezés előtti vagy az érkezés napján a befizetett foglaló teljes összege módosítási költségként kerül felszámolásra

2.3 Módosítás esetén a befizetett foglaló (módosítás felszámolása esetén a fennmaradó összeg) maximum 1 éven belül használható fel.
2.4 Egyedi és akciós ajánlatok esetében az ajánlatban szereplő módosítási feltételek az irányadóak

3. Fizetési feltételek

3.1 Az üdülés teljes összegének 50-70%-át a Szolgáltató által küldött visszaigazolás után 5 naptári napon belül kérjük foglalóként postai csekken, átutalással vagy SZÉP Kártyával befizetni, és a foglalófizetési utalványról (név, cím, rendelési szám, illetve áfás számla igény esetén adószám és kiállítási cím feltüntetésével) egy másolatot a Szolgáltató részére elküldeni
3.2 Amennyiben a foglalás és az érkezés között 14-7 nap telik el, a foglalót 3 naptári napon belül kérjük befizetni.
3.3 Amennyiben a foglalás és az érkezés között 7 nap vagy annál rövidebb idő telik el, a vendég a teljes összeget érkezéskor a recepción egyenlíti ki.
3.4 Speciális ajánlatok esetén a fizetési feltételek változhatnak, melyet az írásban megküldött visszaigazolás tartalmaz.
3.5 A befizetések elmaradása esetén a szobafoglalást automatikusan töröljük.
3.6 Elfogadott fizetőeszközök: Készpénz, átutalás, bankkártya, Széchenyi Pihenő Kártya, Nemzeti utalvány
3.7 Bármely fizetési mód alkalmazásával kapcsolatos költség a Szerződő felet, illetve annak SZÉP kártyáját/hitelkártyáját terheli.
Utazási irodák / Tour operatorok / OTA-k / Együttműködő partnerek:
A szolgáltatóval kötött szerződés tartalmazza az egyedi fizetési feltételeket.
3.8 Ajándékutalvány: Az ajándékutalvány csak a rajta meghatározott érvényességi időn belül és értékben a szabad kapacitások függvényében használható fel. A beváltási időn túl az utalvány érvényességét veszti.

4. Bankszámla

  • Raiffeisen Bank Zrt, 12083600-00172699-00100001
  • IBAN szám: HU94 12083600 00172699 00100001
  • SWIFT UBRTHUHB

Bankkártyával vagy Széchenyi Pihenő Kártyával fizetne? Kattintson, hogy megtudja, mit mire és hogyan válthat be szállodánkban!

LEGJOBB ÁR GARANCIA

Érkezés
Távozás
Ajánlatkérés

Farsangi mulatság

Hercegnők és tűzoltók, itt az idő!

4.8 / 5

www.google.com

“Az animátorok/óvó nénik csodásak, a lányaim imádják őket...(Egy nyomos érv a visszatérésre! A gyerekek délelőtt az oviban - a legjobb kezekben - a felnőtteknek pedig van 3 órájuk magukra!) A masszőrök fantasztikusak!”

attilaw2015

TripAdvisor, 2020. október 20.

  • Adventi szállodás összefogás Hévízen és környékén

    A budapesti Szent Margit Kórház oltási koordináció vezetője, dr. Meszlényi-Kreka Judit szállodánk igazgatójához, Baldauf Csabához fordult segítségért.

    Tovább