Betöltés...

Könnyített fizetési- és lemondási feltételek

ami a Kormány 40/2020. (III. 11.) Korm. rendeletében kihirdetett veszélyhelyzetre való tekintettel a 2020.03.19-től a Kolping Hotelbe beérkezett foglalásokra, lemondásokra és módosításokra érvényes visszavonásig.

1. Megrendelés lemondása

1.1 A megrendelés lemondása írásban történik.
1.2 A szobafoglalás az első foglalófizetési határidőig stornóköltség nélkül lemondható.
1.3 Az érkezés előtti 30. napig: díjmentes.
1.4 Érkezés előtt 29. naptól a 15. napig: a befizetett foglaló teljes összege szállodai utalványra váltható, ami a kiállítástól számított 1 éven belül felhasználható. Amennyiben a Vendég nem tart igényt utalványra, a befizetett foglaló 90%-a kötbérként kerül felszámolásra.
1.5 Érkezés előtti 14. naptól az érkezés napjáig történő lemondás esetén a befizetett foglaló teljes összege kötbérként felszámolásra kerül.
1.6 Ha a lemondás az érkezés napján történik, vagy a vendég a visszaigazolt tartózkodási időn belül egy későbbi napon érkezik meg vagy korábban távozik, köteles a teljes lefoglalt időszakra járó visszaigazolt összeg 100%-át megfizetni.
1.7 Ha a vendég a szállás-szolgáltatások igénybevételét foglalófizetéssel, hitelkártya garanciával, vagy más szerződésben foglalt módon biztosította, és az érkezési napon helyi idő szerint 18:00 óráig nem érkezik meg, vagy nem jelzi előre, hogy ennél későbbi időpontban érkezik, a szálloda a szerződésben meghatározott mértékű kötbérként érvényesíti. Ebben az esetben a szállást a vendég részére az érkezési napot követő nap 10:00 óráig fenntartja, majd ezt követően a szálloda szolgáltatási kötelezettsége megszűnik.
1.8 Váratlan helyzetek (betegség, baleset, családi esemény, kedvezőtlen időjárási viszonyok, közlekedési akadályok, stb.) felléphetnek utazás előt és alatt, ezért a foglalás rögzítése napján javasoljuk útlemondási biztosítás megkötését.
1.9 Egyedi és akciós ajánlatok esetében a lemondási feltételek az ajánlatban szereplő feltétek szerint alakulnak.
1.10 A lefoglalt, de a vendég szállodában való tartózkodása alatt igénybe nem vett, illetve módosított szolgáltatások (szállás, étkezés, kezelések, stb.) pénzbeli visszatérítésére nincs lehetőség.
1.11 A szolgáltató speciális kondíciókhoz kötött termékeinek foglalása, csoportos utazás, vagy rendezvények esetén, a fentiektől eltérő, egyedi szerződésben rögzített feltételeket állapíthat meg.
1.12 Amennyiben a befizetett foglaló visszatérítésre kerül, a visszafizetést szolgáltató legfeljebb 30 naptáron belül teljesíti.

2. Megrendelés módosítása

2.1 A foglalás módosítását minden esetben írásban kell jelezni
2.2 Már véglegesített és visszaigazolt foglalás más dátumra történő áthelyezésére, a létszám vagy a szobatípus módosítására az aktuálisan érvényben lévő árak és a szabad kapacitás függvényében az alábbi díjak megfizetése mellett van lehetőség:

  • Érkezés előtti 15. napig a módosítás 1 alkalommal díjmentes, minden további alakalom 5.000 Ft. 
  • Érkezés előtt 14-2 napon belül a foglalás végösszegének 10%-a, de min. 10.000 Ft.
  • Érkezés előtti vagy az érkezés napján a befizetett foglaló teljes összege módosítási költségként kerül felszámolásra

2.3 Módosítás esetén a befizetett foglaló (módosítás feszámolása esetén a fennmaradó összeg) maximum 1 éven belül használható fel.
2.4 Egyedi és akciós ajánlatok esetében az ajánlatban szereplő módosítási feltételek az irányadóak

3. Fizetési feltételek

3.1 Az üdülés teljes összegének 50-70%-át a Szolgáltató által küldött visszaigazolás után 5 naptári napon belül kérjük foglalóként postai csekken, átutalással vagy SZÉP Kártyával befizetni, és a foglalófizetési utalványról (név, cím, rendelési szám, illetve áfás számla igény esetén adószám és kiállítási cím feltüntetésével) egy másolatot a Szolgáltató részére elküldeni
3.2 Amennyiben a foglalás és az érkezés között 14-7 nap telik el, a foglalót 3 naptári napon belül kérjük befizetni.
3.3 Amennyiben a foglalás és az érkezés között 7 nap vagy annál rövidebb idő telik el, a vendég a teljes összeget érkezéskor a recepción egyenlíti ki.
3.4 Speciális ajánlatok esetén a fizetési feltételek változhatnak, melyet az írásban megküldött visszaigazolás tartalmaz.
3.5 A befizetések elmaradása esetén a szobafoglalást automatikusan töröljük.
3.6 Elfogadott fizetőeszközök: Készpénz, átutalás, bankkártya, Széchenyi Pihenő Kártya, Nemzeti utalvány
3.7 Bármely fizetési mód alkalmazásával kapcsolatos költség a Szerződő felet, illetve annak SZÉP kártyáját/hitelkártyáját terheli.
Utazási irodák / Tour operatorok / OTA-k / Együttműködő partnerek:
A szolgáltatóval kötött szerződés tartalmazza az egyedi fizetési feltételeket.
3.8 Ajándékutalvány: Az ajándékutalvány csak a rajta meghatározott érvényességi időn belül és értékben a szabad kapacitások függvényében használható fel. A beváltási időn túl az utalvány érvényességét veszti.

4. Bankszámla

  • Raiffeisen Bank Zrt, 12083600-00172699-00100001
  • IBAN szám: HU94 12083600 00172699 00100001
  • SWIFT UBRTHUHB

Bankkártyával vagy Széchenyi Pihenő Kártyával fizetne? Kattintson, hogy megtudja, mit mire és hogyan válthat be szállodánkban!

LEGJOBB ÁR GARANCIA

Érkezés
Távozás
Ajánlatkérés

Apa, csak még egyet! 4=3

Utolsó utáni csúszás, még egy kis játék

4.5 / 5

www.tripadvisor.com

“Nagyon tetszett, hogy az érkezéseknél figyeltek az ételallergiás emberekre is. Külön kérés nélkül inzulinrezisztensként is találtam nekem való ízletes ételeket, valamint a tejcukor allergiás kisfiam is bőven választhatott számára fogyasztható ételekből.”

Tímea Skultéti

Facebook, 2018. május 15.

  • Körbejártuk!

    Az alsópáhoki Kolping Hotel üzemeltetőinek új projektje, a Bobo Fun Park a hotel közvetlen szomszédságában épült.
    Tovább