Betöltés...

Koronavírus

1. A 2021. május 7. utáni újranyitás időszakában ki lehet vendég a szállodában?

A Kormány 194/2021. (IV. 26.) Korm. rendelete értelmében a szállodák koronavírus ellen védett vendégeket és velük utazó kiskorú gyerekeket fogadhatnak. A jogosultság védettségi igazolvánnyal igazolható, melyet érkezéskor kötelességünk ellenőrizni. 

Üzleti utazókat is fogadunk, utazásuk üzleti céljáról a helyszínen kell írásban nyilatkozniuk. (Védettségi igazolvány nélkül utazó üzleti utazók nem látogathatják a wellnesst, a játszóházakat és az éttermen kívüli közösségi tereket.)

2. Kell-e maszkot hordani vendégként?

Vendégeinknek nem kötelező a maszk viselése. (Kivéve védettségi igazolvány nélkül utazó üzleti utazó, neki kötelező a maszk viselése.)

3. Lehet-e úgy pihenni majd, mint régen?

Ez csak rajtunk múlik! Figyeljünk egymásra! Az elmúlt időszakban sokféle feszültség terhelt mindenkit.  Akkor lesz felhőtlen a pihenés, ha mindenki jól érezheti magát. Az is, aki fejest szeretne ugrani az élményekbe, és az is, aki még kicsit óvatosan, de már engedett a szabadságvágyának.

Vendégként végre itt a hőn áhított pihenés, a szálloda munkatársai pedig már nagyon szerették volna tettekre váltani a hivatásuk szeretetét. Egy kicsit szoknunk kell ezt az új normálist, talán egy kicsit mindenki keresi a helyét, de biztosak vagyunk benne, hogy együtt ez is sikerül majd!

4. Milyen intézkedéseket vezettek be a biztonságos pihenés érdekében?

Eddig is kiemelten ügyeltünk a tisztaságra, de most a közösségi tereket a szokásoshoz képest is nagyobb gyakorisággal, professzionális szerekkel újra és újra fertőtlenítjük: padló, kilincsek, pultok, érintő képernyők, játékok, vizes blokkok...Amit meg lehet érinteni, azt mi le fogjuk fertőtleníteni. 
A szobában és közösségi terekben kézfertőtlenítőt biztosítunk, a közösségi mosdókban található szappanok is tartalmaznak fertőtlenítőt.

Evőeszközeinket UV-val fertőtlenítjük, szervízeszközöket gyakran cseréljük, a meleg ételeket munkatársaink tálalják biztonságosan. 

Tudjon meg többet biztonsági intézkedéseinkről! A fertőtlenítési protokollhoz kiváló kollégáink vannak, akik folyamatosan, és szinte észrevétlenül teszik a dolgukat.

5. Működik-e a fürdő, a játszóház, és minden, amiért a Kolpingot választjuk?

Igen, minden szolgáltatásunk üzemel.

6. Mit tesznek a dolgozók a védelmem érdekében?

Munkatársaink egészségesek és nagy arányban már mindkét oltásukat megkapták. A nyitás előtt és után is rendszeresen ellenőrizzük a kollégákat gyorstesztekkel. Higiénés képzéseket tartottunk. A tanultakat alkalmazzuk. 

7. Mi tehetek én vendégként?

Munkatársaink minden szükséges óvintézkedést betartanak, és vendégeinket is arra kérjük, járjanak el felelősségteljesen. Ha bármilyen betegség tüneteit tapasztalják magukon, kérjük, döntsenek egy későbbi időpontban eltöltött pihenés mellett!

Figyelje Ön is a híreket, és tartsa be az érvényben lévő szabályozásokat!

8. Mi a teendő, ha már van foglalásunk, de nincs védettségi igazolványunk?

Kidolgoztuk a rugalmas átfoglalási lehetőséget és könnyítettünk a lemondási feltételeken. Így szükség esetén a foglalás áthelyezhető, és a foglaló sem veszik el. Ennek részleteiről és feltételeiről érdeklődjenek munkatársunknál a sales@kolping.hotel.hu e-mail címen.

Ha Önnek már van foglalása májusra, de nincs még védettségi igazolványa, keresse kollégáinkat módosítási kéréssel. Ha későbbi időszakra foglalt, de várhatóan nem lesz igazolványa, akkor várjon még a döntéssel, bízunk a járványhelyzet javulásában és a szabályok enyhítésében.

LEGJOBB ÁR GARANCIA

Érkezés
Távozás
Ajánlatkérés

Pünkösdi hosszú hétvége

Ez már majdnem nyár. Élvezzük!

4.8 / 5

www.google.com

“Felejthetetlen élmény egy 14 hónapos gyerkőcnek és szüleinek. Interaktív folyosók, száraz és vízi játéklehetőség. Az étterem gyerekbarát, olyan ételeket is megevett, amiket eddig még csak nem is kóstolt. Köszönjük!”

Pintér Dóra

Facebook, 2017. december 02.

  • Körbejártuk!

    Az alsópáhoki Kolping Hotel üzemeltetőinek új projektje, a Bobo Fun Park a hotel közvetlen szomszédságában épült.
    Tovább