Vendégként járt már nálunk, és többször találkozott is szállodánk vezetőjével. Úgy érezte, hogy tőle megkérdezheti, hogy merre induljon ötlete megvalósításáért. Érzelmes hangulatú levél érkezett az oltási központban dolgozó 15 fős csapatról, akik idén eddig 110.000 embert oltottak be. Nagyon sokat dolgoznak, ünnepek nélkül, gyakran hajnaltól késő estig. A munkatársak a nehéz helyzetben is mosolyognak, kedvesek. És néha eltörik a mécses a fáradtságtól. Az elhivatott vezető szerette volna kollégáinak megköszönni az áldozatos munkájukat, a kitartásukat és erejüket, hogy valódi csapatként végzik a munkájukat. Azt is megírta, hogy az itt dolgozók nem engedhetik meg maguknak a pihenést, így karácsonyra igazi meglepetés lenne, ha kapnának kis kikapcsolódásra lehetőséget.
A hotel csapatától nem áll távol a jótékony gondolkodás, hiszen minden évben kiemelten támogatunk egy-egy alapítványt, segítettünk már koraszülött gyerekeknek, egyszülős családoknak. A környező szállodák közül többen– a jelenlegi, turizmus szempontjából nehéz helyzetben is - a jó ügy mellé álltak, és 2 éjszakás utalványokat ajánlottak fel.
Köszönet a Bonvital Wellness & Gastro Hotel, az Ensana Thermal Aqua Health Spa Hotel, a Hotel Európa Fit, a Lotus Therme Hotel & Spa, a NaturMed Hotel Carbona, a Hotel Palace Hévíz, a Hotel Spa Hévíz vezetőinek és tulajdonosainak!
Idézzük a koordinációs szakember köszönő sorait: „Önzetlen ajándékukkal hitet, reményt és szeretetet adtak néhány „frontvonalban” a napjait töltő embernek. Ez a lényege az adventnek. Az életnek.”
LEGJOBB ÁR GARANCIA
4.5 / 5
www.tripadvisor.com
“Fantasztikus a Hanami Beauty & Spa szolgáltatás, az anya-lánya páros masszázs mindent megért!”
Kiss Katalin
Facebook, 2020. augusztus 13.
A 25 éves Utazó magazin idén ismét meghirdette hagyományos, az elmúlt év legjobb turisztikai szolgálatóit díjazó közönségszavazását.