2.1 Jelen „Általános Üzleti Feltételek” szabályozzák a Szolgáltató szálláshelyeinek, és azok szolgáltatásainak igénybevételét.
2.2. Speciális, egyedi feltételek nem képezik részét a közölt Általános Üzleti Feltételeknek, de nem zárják ki a külön megállapodások megkötését utazásközvetítőkkel, szervezőkkel, esetenként más és más, az üzlet típusának megfelelő kondíciókkal.
3.1 A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe.
3.2 Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég közvetlenül adja le a Szolgáltatónak, úgy a Vendég a Szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég együttesen - a feltételek teljesülése esetén - szerződéses felekké válnak (továbbiakban Felek).
3.3 Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban Közvetítő) adja le a Szolgáltatónak, az együttműködés feltételeit a Szolgáltató és a Közvetítő között megkötött szerződés szabályozza. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e a Vendéget.
3.4 Egészségügyi szolgáltatás igénybevétele esetén a Vendég köteles tájékoztatni a Szolgáltatót esetleges egészségügyi állapotáról, Szolgáltató köteles felhívni a figyelmet az esetleges egészségügyi kockázatokról.
4.1 A Vendég szóban, vagy írásban megküldött ajánlatkérésére a Szolgáltató ajánlatot küld. A szobák értékesítése a szabad kapacitások függvényében történik a foglalásokat azok beérkezési sorrendjében igazolja vissza a Szolgáltató.
4.2 A Szerződés a Vendég írásban, leadott foglalásának a Szolgáltató általi írásban megküldött visszaigazolásával jön létre, és így írásban megkötött Szerződésnek minősül. Szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem szerződés értékű.
4.3 A szerződés tartalma kiterjed: a szolgáltatás tárgyára, helyére, időtartamára, árára. Tartalmazza továbbá a fizetési, lemondási, módosítási feltételeket.
4.4 A Szerződés módosításához és/vagy kiegészítéséhez a Felek által aláírt írásbeli megállapodás szükséges.
5.1 Szállásszolgáltatás
Szállodai elhelyezések típusa:
5.1.1. Kétágyas szoba: hálószoba két különálló ággyal 90x200cm, fürdőszoba (mosdó, zuhanyzó, wc,) terasszal rendelkező szoba. A szoba esetenként max. 1 fő számára pótágyazható. 24 m2
5.1.2. Családi lakosztály / Family Suite: hálószoba két különálló ággyal, gyermekszoba min 2 max 3 gyermek számára (160cm-ig); melegítőkonyha, fürdőszoba (mosdó, zuhanyzó, wc,) legtöbb esetben terasz. 43-46 m2
5.1.3. Családi lakosztály plusz / Family Suite plus: hálószoba két különálló ággyal, melegítőkonyha, 2 gyermekszoba min 2 max 3 gyermek/szoba számára (160cm-ig); fürdőszoba (mosdó, zuhanyzó, wc,) legtöbb esetben terasz. 55-70 m2
5.1.4. Superior lakosztály / Superior Romantik Suite: hálószoba 200x200cm ággyal 2 fő részére, nappali elektromos kandalló, fürdőszoba kétszemélyes káddal és zuhanyzóval, mosdó, wc, bidet, terasz. A szoba maximum további 1 fő részére pótágyazható. 43 m2
5.1.5. Lakosztály / Suite: hálószoba két különálló ággyal 90x200cm, fürdőszoba (mosdó, zuhanyzó, wc,) terasszal rendelkező szoba. Nappali kanapéval, külön tv-vel. 42 m2
5.1.6. Panoráma lakosztály / Panorama Suite: Íves alapterületű szoba félkörívű balkonnal, 39 m2. Egy légtérben található hálószobával nappalival és melegítőkonyhával. Hálószoba két különálló ággyal 90x200cm, fürdőszoba (mosdó, zuhanyzó, wc,). Nappali kihúzható kanapéval. A szoba max további 2 fő részére pótágyazható. 47 m2
5.1.7. Panoráma lakosztály plusz / Panorama Suite Plus: Íves alapterületű galériás szoba 4 fő részére, félkörívű balkonnal, 39 m2. Egy légtérben található hálószobával nappalival és melegítőkonyhával. Hálószoba és galéria két különálló ággyal 90x200cm, fürdőszoba (mosdó, zuhanyzó, wc,). Nappali kihúzható kanapéval. A szoba max további 2 fő részére pótágyazható. 66 m2
5.1.8. Studio: Tetőtérben ferde tetősíkkal, tetőtéri ablakokkal rendelkező kétágyas szoba. Hálószoba két különálló ággyal 90x200cm, fürdőszoba (mosdó, zuhanyzó, wc,), A szoba 2 gyermek vagy 1 felnőtt számára pótágyazható.
5.1.9. Apartmanház: kétszintes különálló apartmanház terasszal 8 fő részére. Földszinten 1 hálószoba, fürdő, wc, konyha, étkező. Emeleten 2 hálószoba, 1 fürdőszoba. 82 m2
5.1.10. A szobák alapfelszereltsége: LED tv, laptop széf, telefon, biztonságos konnektorok, minibár, mikrohullámú sütő, hajszárító, törölköző, felnőttek számára fürdőköpeny. A szobákban Hotspot vehető igénybe. Klíma berendezést a nyári szezonban biztosítunk. Valamennyi lakóegységünk nemdohányzó.
5.2. Vendéglátás
5.2.1. A szálloda félpanziós ellátásként svédasztalos reggelit és svédasztalos vacsorát biztosít szállóvendégei számára a megadott nyitvatartási időben. Az étteremből ételt/italt kivinni csak az étteremvezető előzetes engedélyével szabad.
5.2.2. Egyedi étkezési igények kielégítésére előzetes egyeztetés alapján van lehetőség
5.3. Wellness szolgáltatás
5.3.1. A fürdőszolgáltatások a Kolping Hotel Kft. fürdő házirendje betartásával vehetők igénybe. A házirend megtalálható a helyszínen kifüggesztve.
5.3.2. Gyógykezelések, kozmetikai-, fodrász szolgáltatások igénybevételére előzetes bejelentkezés szükséges. A lefoglalt szolgáltatások lemondására 24 órával az igénybevétel előtt van lehetőség, ezt követően a Szolgáltató lemondási díjat számíthat fel.
5.4. Szabadidős szolgáltatás
5.4.1. A szálloda a vendégek szórakoztatására gyermek és felnőtt programokat szervez. A programváltozás jogát a szálloda fenntartja.
5.4.2. A játszóház használata és a programokon való részvétel a játszóház házirendje alapján történik. A házirend megtalálható a játszóházban.
6.1 A szálloda szobaárai (Rack Rate) a szállodai szobában, és a szálloda portáján kerülnek kifüggesztésre.
6.2 Egyéb szolgáltatások árlistái az adott szállodai részlegeken (étterem, gyógyászat, wellness) állnak rendelkezésre
6.3 A Kolping Hotel a meghirdetett árait, kivéve amennyiben adott időszakra kötelezettséget nem vállal, előzetes bejelentés nélkül szabadon változtathatja.
6.4 Az árak tartalmazzák az általános forgalmi adó (ÁFA) ajánlattételkor érvényes, törvény által szabályozott mértékét. A Kolping Hotel a hatályos adó-törvény (ÁFA) módosulása miatti többletterheket, előzetes értesítés mellett, áthárítja a Szerződő félre.
6.5 Az idegenforgalmi adó a szállásdíjon felül extra fizetendő.
6.6 Aktuális kedvezmények, akciók, egyéb ajánlatok a www.kolping.hotel.hu oldalon kerülnek meghirdetésre.
7.1 Az üdülés teljes összegének 50-70%-át a Szolgáltató által küldött visszaigazolás után 5 naptári napon belül kérjük foglalóként postai csekken vagy átutalással befizetni, és a foglalófizetési utalványról (név, cím, rendelési szám, illetve áfás számla igény esetén adószám és kiállítási cím feltüntetésével) egy másolatot a Szolgáltató részére elküldeni.
7.2 Amennyiben a foglalás és az érkezés között 3 nap vagy annál rövidebb idő telik el, a vendég a teljes összeget érkezéskor a recepción egyenlíti ki.
7.3 Speciális ajánlatok esetén a fizetési feltételek változhatnak, melyet az írásban megküldött visszaigazolás tartalmaz.
7.4 A befizetések elmaradása esetén a szobafoglalást automatikusan töröljük.
7.5 Elfogadott fizetőeszközök: készpénz, átutalás, bankkártya, Széchenyi Pihenő Kártya
7.6 Bármely fizetési mód alkalmazásával kapcsolatos költség a Szerződő felet, illetve annak SZÉP kártyáját/hitelkártyáját terheli.
Utazási irodák / Tour operatorok / OTA-k / Együttműködő partnerek:
A szolgáltatóval kötött szerződés tartalmazza az egyedi fizetési feltételeket.
7.7 Ajándékutalvány:
Az ajándékutalvány csak a rajta meghatározott érvényességi időn belül és értékben a szabad kapacitások függvényében használható fel Az utalvány teljes ellenértéke előre fizetendő. A beváltási időn túl az utalvány érvényességét veszti.
8.1 A foglalás módosítását minden esetben írásban kell jelezni.
8.2 Már véglegesített és visszaigazolt foglalás más dátumra történő áthelyezésére, a létszám vagy a szobatípus módosítására az aktuálisan érvényben lévő árak és a szabad kapacitás függvényében az alábbi díjak megfizetése mellett van lehetőség:
8.3 Módosítás esetén a befizetett foglaló (módosítás felszámolása esetén a fennmaradó összeg) maximum 1 éven belül használható fel.
8.4 A lefoglalt, de a Vendég szállodában való tartózkodása alatt igénybe nem vett, illetve módosított szolgáltatások (szállás, étkezés, kezelések, stb.) pénzbeli visszatérítésére nincs lehetőség.
8.5 Egyedi és akciós ajánlatok esetében az ajánlatban szereplő módosítási feltételek az irányadóak.
9.1 A megrendelés lemondását minden esetben írásban kell jelezni.
9.2 Az érkezés előtti 30. napig a foglalás kötbérfizetési kötelezettség nélkül lemondható.
9.3 Érkezés előtti 29. naptól a 15. napig: a befizetett foglaló szállodai értékutalványra váltható, ami a kiállítástól számított 1 éven belül felhasználható. Az utalvány kiállításáért a befizetett foglalóból 5.000 Ft kezelési költséget levonunk. Amennyiben a megrendelő nem tart igényt utalványra, a befizetett foglaló 90%-a kötbérként kerül felszámolásra.
9.4 Érkezés előtti 14. naptól az érkezést megelőző napig történő lemondás esetén a befizetett foglaló teljes összege kötbérként felszámolásra kerül.
9.5 Ha a lemondás az érkezés napján történik, vagy a vendég a visszaigazolt tartózkodási időn belül egy későbbi napon érkezik meg vagy korábban távozik, köteles a teljes lefoglalt időszakra járó visszaigazolt összeg 100%-át megfizetni.
9.6 Ha a Szerződő Fél a szállás-szolgáltatások igénybevételét foglalófizetéssel, hitelkártya garanciával, vagy más Szerződésben foglalt módon biztosította, és az érkezési napon helyi idő szerint 18:00 óráig nem érkezik meg, vagy nem jelzi előre, hogy ennél későbbi időpontban érkezik, a Szálloda a Szerződésben meghatározott mértékű kötbérként érvényesít. Ebben az esetben a szállást a Vendég részére az érkezési napot követő nap 10:00 óráig fenntartja, majd ezt követően a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége megszűnik.
9.7 Váratlan helyzetek (betegség, baleset, családi esemény, kedvezőtlen időjárási viszonyok, közlekedési akadályok, stb.) felléphetnek utazás előtt és alatt, ezért a foglalás rögzítése napján javasoljuk útlemondási biztosítás megkötését.
9.8 Egyedi és akciós ajánlatok esetében lemondási feltételek az ajánlatban szereplő feltétek szerint alakulnak.
9.9 A lefoglalt, de a Vendég szállodában való tartózkodása alatt igénybe nem vett, illetve módosított szolgáltatások (szállás, étkezés, kezelések, stb.) pénzbeli visszatérítésére nincs lehetőség.
9.10 A Szolgáltató speciális kondíciókhoz kötött termékeinek foglalása, csoportos utazás, vagy rendezvények esetén, a fentiektől eltérő, egyedi Szerződésben rögzített feltételeket állapíthat meg.
9.11 A Szerződő fél elállásának feltételei a hatályos Kormányrendelet alapján történik (45/2014. (II.26)).
10.1. A Vendég a szállodai szobát az érkezés napján 14:00 órától foglalhatja el (Check in), és az utolsó tartózkodási napon délelőtt 10:00 óráig köteles elhagyni (Check out). Apartmanház esetén a check in időpontja 16:00. A Vendég megérkezésekor személyazonosságát a törvényes előírásoknak megfelelően a szoba, családi lakosztály és apartmanház elfoglalása előtt igazolni köteles.
10.2. A szálloda fertőző betegségben szenvedő vendégeket nem fogad.
10.3. A kitöltött és aláírt bejelentővel egyidejűleg a Vendég a KOLPING Hotel Általános Szerződési Feltételeit valamint a területi házirendeket (uszoda, játszóház) elfogadja, és köteles betartani. A vendég köteles betartani az egyes szolgáltatási területek házirendjét (játszóház, uszoda). A tartózkodás során szükséges információk megtalálhatóak a szállodai szobákban elhelyezett szobamappákban. Emellett a szálloda recepciója 24 órán keresztül áll a vendégek rendelkezésére.
10.4. A vendég hibájából felróható sérülések miatt a szálloda nem vállal felelősséget. A szándékos rongálás miatt keletkezett költségeket a szálloda a vendégre terhelheti.
10.5. A szálloda teljes területe nemdohányzó.
10.6. Ha a Vendég a szobát az érkezés napján reggel 09:00 óra előtt kívánja elfoglalni, úgy az előző éjszaka ára felszámításra kerül.
10.7. 10:00 óra után szobahosszabbítási díjat számolunk fel. Ennek mértékéről tájékoztatás a www.kolping.hotel.hu oldalon található.
11.1. Különálló apartmanházaink közül kettőt előzetes egyeztetés után kutyával érkezők is lefoglalhatják. A többi apartmanházban, a szállodai szobákban és lakosztályokban nem fogadunk háziállatot. Macskát és egyéb kiskedvencet továbbra sem lehet hozni.
11.2. A Vendég ajánlatkéréskor és foglaláskor köteles jelezni, hogy kutyával együtt utazik. Háziállat csak abban az esetben hozható, ha érkezését a Szolgáltató előzetesen írásban visszaigazolta.
11.3. Egy apartmanházba 1, maximum 40 kg súlyú, jól ápolt, tiszta kutya hozható. Foglaláskor Vendég köteles a kutya eboltási könyvének másolatát bemutatni, amiből látható az állat chip száma, veszettség elleni oltása, bolhaírtást és féregtelenítést igazoló pecsét.
11.4. Ha Vendég előzetes egyeztetés nélkül kutyát hoz a szállodába, az állat csak abban az esetben maradhat, ha a foglalást át tudjuk tenni valamelyik kutyás apartmanházunkba. Ebben az esetben Szolgáltató minden kisállattal kapcsolatos díjat felszámol, és ezen felül további 50.000 Ft extra takarítási díjat a szobára, családi lakosztályra.
11.5. Érkezéskor Szolgáltató apartmanházanként 60.000,- Ft kauciót kér, melyet távozáskor Vendég visszakap. Amennyiben a kutya a ház berendezéseiben kárt tesz, vagy távozáskor Szolgáltató úgy ítéli meg, hogy a házban extra takarítás szükséges, ez ebből az összegből levonásra kerül.
11.6. A kutya csak az apartmanház földszintjén, és annak teraszán tartózkodhat, sétáltatni csak a ház közelében erre a célra kijelölt helyen, pórázzal és szájkosárral lehet. A parkban, játszóterek és medencék környékén, valamint az épületekben kisállat nem tartózkodhat, beleértve az éttermet, a játszóházat és valamennyi közösségi teret is. A kutya ellátásához a konyhai eszközök és szállodai textíliák használata tilos, a kisállat az ágyba nem engedhető fel.
11.7. Szolgáltató az apartmanház állapotát időközönként ellenőrzi, és ha úgy ítéli meg, jogosult a szolgáltatások nyújtását megtagadni, és a szállás-szolgáltatásra szóló Szerződést azonnali hatállyal felmondani.
11.8. A kutya által okozott károkért Vendég teljes felelősséggel tartozik. Elszökött állatért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
12.1. A Szolgáltató jogosult a szállás-szolgáltatásra szóló Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások nyújtását megtagadni, ha:
12.1.1. a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésre bocsátott szobát, illetve a létesítményt
12.1.2. a Vendég a szálláshely biztonságával, rendjével, annak alkalmazottaival kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol, vagy drogok befolyása alatt áll, fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít
12.1.3. a Vendég fertőző betegségben szenved.
12.1.4. a Szerződő fél nem teljesíti a Szerződésben meghatározott foglalófizetési kötelezettségét a meghatározott időpontig
12.2. Amennyiben a felek közötti Szerződés „vis major” okokból nem teljesül, a szerződés megszűnik.
13.1. Amennyiben a Szolgáltató a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat saját hibájából (pl. túltöltés, ideiglenes üzemeltetési problémák, stb.) nem tudja biztosítani, akkor köteles a Vendég elhelyezéséről haladéktalanul gondoskodni.
13.1.1. A Szolgáltató köteles:
13.1.1.1. a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat, az abban visszaigazolt áron, az ott kikötött időtartamra - vagy az akadályoztatás megszűntéig - egy másik, ugyanazon vagy magasabb kategóriájú szálláshelyen biztosítani/felajánlani. A helyettesítő szálláshely biztosításának valamennyi többletköltsége a Szolgáltatót terheli
13.1.1.2. térítésmentesen telefonálási lehetőséget biztosítani a Vendég részére a szálláshely változásának közlésére
13.1.1.3. ingyenes transzfert biztosítani a Vendég részére a felajánlott helyettesítő szálláshelyre való költözéshez, és az esetleges későbbi visszaköltözéshez
13.1.2. Amennyiben a Szolgáltató ezen kötelezettségeinek maradéktalanul eleget tesz, illetve a Vendég a számára felajánlott helyettesítő szálláslehetőséget elfogadta, utólagos kártérítési igénnyel a Szerződő fél nem élhet.
14.1. Amennyiben a szállás-szolgáltatás igénybevételének időtartama alatt a Vendég megbetegszik, és maga nem képes saját érdekében eljárni, a Szolgáltató orvosi segítséget ajánl fel.
14.2. A Vendég betegsége/halála esetén a Szolgáltató költségkompenzációra tart igényt a beteg/elhunyt hozzátartozója, örököse, illetőleg a számlafizetője részéről; az esetleges orvosi és eljárási költségek, az elhalálozást megelőzően igénybevett szolgáltatások ellenértékének, és a betegség/haláleset kapcsán a felszerelések, berendezési tárgyakban keletkezett esetleges károk tekintetében.
15.1. A Szerződés értelmében a Vendég jogosult a megrendelt szoba, valamint a szálláshely azon létesítményeinek rendeltetésszerű használatára, melyek beletartoznak a szokásos szolgáltatási körbe, és nem esnek speciális feltételek hatálya alá.
15.2. A Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet a szálláshelyen való tartózkodás időtartama alatt. A Szolgáltató ezen időszakban hozzá írásban igazoltan eljuttatott (vagy általa jegyzőkönyvbe felvett) panasz kezelésére vállal kötelezettséget.
15.3. A Vendég panasztételi joga a szálláshelyről történt elutazását követően megszűnik.
16.1. A Szerződő fél köteles a Szerződésben megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Szerződésben meghatározott időpontig és módon kiegyenlíteni.
16.2. A Vendég gondoskodik arról, hogy a felelőssége alá tartozó 18 év alatti gyermek csak felnőtt felügyelete mellett tartózkodjon a Szolgáltató szállodájában.
16.3. A Vendég saját ételt-italt nem hozhat be a szálloda vendéglátó egységeibe.
A Vendég mindazon károkért és hátrányokért felelős, melyeket a Szolgáltató vagy harmadik személy a Vendég, vagy kísérője, vagy az ő felelőssége alá tartozó más személyek hibájából elszenved. A Vendég felelősséggel tartozik az általa okozott kárt a Szolgáltatónak megfizetni (pl. extra takarítás: bruttó 20.000,- HUF ártól). E felelősség akkor is fennáll, ha a Károsult a kár helyreállítását közvetlenül a Szolgáltatótól igényelni.
Amennyiben a Vendég az igénybevett, vagy a Szerződésben megrendelt, de igénybe nem vett kötbérköteles szolgáltatások díjának megfizetésére vonatkozó kötelezettségének nem tesz eleget, a Szolgáltatót követelései biztosítására zálogjog illeti meg a vendégnek azon a személyes tulajdontárgyain, amelyeket a szállodába magával vitt.
A Szolgáltató köteles:
19.1. a szerződés alapján megrendelt szállás és egyéb szolgáltatást az érvényes előírások, szolgáltatás standard-ek szerint teljesíteni
19.2. a vendég írásos panaszát kivizsgálni és a probléma kezeléséhez szükséges lépéseket megtenni, melyet köteles írásban is rögzíteni
20.1. A Szolgáltató felelősséget vállal minden olyan, a Vendéget ért kárért, mely a létesítményein belül, a Szolgáltató, vagy annak alkalmazottai hibájából következett be.
20.2. A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki azokra a káreseményekre, amelyek a Szolgáltató alkalmazottainak és vendégeinek körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt következtek be, vagy azokat a vendég maga okozta.
20.3. A Szolgáltató kijelölhet olyan helyeket a szállodában, ahová Vendég nem léphet be. Az ilyen helyeken történt esetleges kárért, sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
20.4. A Vendégnek az őt ért kárt azonnal jelentenie kell a szállodában, és minden szükséges adatot a szálloda rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez/rendőrségi eljáráshoz szükséges.
20.5. Értéktárgyakért, értékpapírokért és készpénzért a Szolgáltató csak akkor felelős, ha a dolgot megőrzésre kifejezetten átvette.
20.6. Szolgáltató közösségi tereiben, vagy szobáiban hagyott személyes tárgyakért, (ideértve a szobaszéfben elhelyezett dolgokat, tárgyakat is) a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
20.7. A Szolgáltató parkolójában levő gépjárműben hagyott értéktárgyakért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, illetve a parkoló gépjárművekben keletkezett károk keletkezését a Szolgáltató kivizsgálja és amennyiben a kár neki felróható gondatlanságból keletkezett, megtéríti azt.
20.8. A kártérítés mértéke felső határa a Szerződés szerinti napi szobaár összegének az ötvenszerese, kivéve, ha a kár ennél kevesebb.
20.9. A vendég tudomásul veszi, hogy a Szálloda köteles a megrendelt szolgáltatást a mindenkor érvényes jogi és hatósági előírások, és az általa vállalt szolgáltatás standard-ek szerint teljesíteni. A vendég tudomásul veszi, hogy a Szálloda nem felelős semmilyen olyan kárért, amely abból adódik, hogy hatósági korlátozás miatt bizonyos szolgáltatások nem vagy csak korlátozottan használhatóak. A Vendég tudomásul veszi, hogy ezen esetekben árleszállításra, pénzvisszatérítésre nem jogosult.
21.1. A Szolgáltató tevékenysége során kiemelten fontosnak tartja a személyes adatok védelmét. A rendelkezésére bocsátott személyes adatokat minden esetben a hatályos jogszabályoknak eleget téve kezeli, gondoskodik azok biztonságáról, megteszi azokat a technikai és szervezési intézkedéseket, valamint kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek a vonatkozó jogszabályok betartásához szükségesek.
21.2. A Szolgáltató az adatkezeléssel kapcsolatos irányelveit külön Adatvédelmi Szabályzatban foglalja össze, melyet a www.kolping.hotel.hu/adatvedelem oldalon folyamatosan elérhetővé tesz, és melynek tartalmát magára nézve kötelezőnek ismeri el. Az Adatvédelmi Szabályzat tartalmazza az egyes adatkezelésekre vonatkozó tájékoztatókat is.
21.3. A szolgáltató szolgáltatási tevékenysége felett Alsópáhok község jegyzője ill. a Zala Megyei Fogyasztóvédelmi Felügyelőség gyakorol szakmai felügyeleti jogokat.
Azon ok, vagy körülmény (például; háború, tűz, árvíz, időjárásbeli viszontagság, áramhiány, sztrájk bekövetkezése), amely felett a fél nem bír ellenőrzéssel (vis major), bármely felet felmentik a Szerződésből eredő kötelességeik teljesítési alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll. A felek egyetértenek abban, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy ezen okok és körülmények bekövetkeztének lehetőségét a lehető legalacsonyabb szintre szorítsák, és az ezáltal okozott kárt vagy késedelmet a lehető leghamarabb helyrehozzák.
A Szolgáltató és a Szerződő fél közötti jogviszonyra a magyar Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadóak. A szolgáltatási szerződésből eredő bármely jogvita lefolytatására a szolgáltatás helye szerint hatáskörrel rendelkező bíróság az illetékes.
Alsópáhok, 2022.
LEGJOBB ÁR GARANCIA
5.5 / 6
www.holidaycheck.de
“Másodszor jöttünk és imádtuk a pihenés minden percét, kislányom már most kiszámolta mennyit kell aludni, míg újra jöhet...:) Az ételek fantasztikusak, bármit kóstoltunk mind ízlett, minőségi és nagyszerűen elkészítve! Biztosan jövünk még!”
Limp-Mészáros Eszter
Facebook, 2020. január 17.