2.1. Jelen „Általános Szerződési Feltételek” szabályozzák a Szolgáltató szálláshelyeinek, és azok szolgáltatásainak igénybevételét.
2.2. Speciális, egyedi feltételek nem képezik részét a közölt Általános Szerződési Feltételeknek, de nem zárják ki a külön megállapodások megkötését utazásközvetítőkkel, szervezőkkel, esetenként más és más, az üzlet típusának megfelelő kondíciókkal.
3.1. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe.
3.2. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég közvetlenül adja le a Szolgáltatónak, úgy a Vendég a Szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég együttesen - a feltételek teljesülése esetén - szerződéses felekké válnak (továbbiakban Felek). A jelen ÁSZF hatálya kiterjed mindazon Vendégekre is, akik a szerződést megkötő Vendéggel együtt veszik igénybe a Szolgáltató szolgáltatásait.
3.3. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban Közvetítő) adja le a Szolgáltatónak, az együttműködés feltételeit a Szolgáltató és a Közvetítő között megkötött szerződés szabályozza. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e a Vendéget.
3.4. Egészségügyi szolgáltatás igénybevétele esetén a Vendég köteles tájékoztatni a Szolgáltatót esetleges egészségügyi állapotáról, Szolgáltató köteles felhívni a figyelmet az esetleges egészségügyi kockázatokról.
4.1. A Vendég szóban, vagy írásban megküldött ajánlatkérésére a Szolgáltató ajánlatot küld. A szobák értékesítése a szabad kapacitások függvényében történik a foglalásokat azok beérkezési sorrendjében igazolja vissza a Szolgáltató. A vendég a szálloda honlapján előzetes ajánlatkérés nélkül direktben is lefoglalhatja a kiválasztott szobatípust és az egyéb szolgáltatásokat.
4.2. A Szerződés a Vendég írásban, leadott foglalásának a Szolgáltató általi írásban megküldött visszaigazolásával jön létre, és így írásban megkötött Szerződésnek minősül. Szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem szerződés értékű.
4.3. A szerződés tartalma kiterjed: a szolgáltatás tárgyára, helyére, időtartamára, árára. Tartalmazza továbbá a fizetési, lemondási, módosítási feltételeket.
4.4. Adminisztratív, illetve technikai hibából adódó téves, alacsonyabb ár közlése esetén a szerződéskötés csak akkor érvényes, ha a valós ártól legfeljebb 20% mértékű az eltérés.
4.5. A Szerződés módosításához és/vagy kiegészítéséhez a Felek által aláírt írásbeli megállapodás szükséges.
5.1. Szállásszolgáltatás
A Szolgáltató minden esetben a foglalt szobatípust vagy annál magasabb kategóriát garantál. Konkrét szobaszámra vagy épületre vonatkozó foglalásra nincs lehetőség.
Szállodai elhelyezések típusa:
5.1.1. Kétágyas szoba: a kétágyas szobákat a szomszédos szobától általában összekötő ajtó választja el.
5.1.2. Családi lakosztály / Family Suite
5.1.3. Családi lakosztály plusz / Family Suite plus
5.1.4. Superior lakosztály / Superior Romantik Suite
5.1.5. Lakosztály / Suite
5.1.6. Panoráma lakosztály / Panorama Suite
5.1.7. Panoráma lakosztály plusz / Panorama Suite Plus
5.1.8. Studio szoba
5.1.9. Apartmanház: Az apartmanház esetében napi takarítás, törölköző/ágyneműcsere, szemétszállítás csak térítés ellenében vehető igénybe. 7 éjszakát meghaladó foglalás esetén azonban 1 alkalommal extra takarítást végzünk, melynek költségét a vendég számlájára terheljük.
5.1.10. A szobák alapfelszereltsége: LED tv, laptop széf, telefon, biztonságos konnektorok, minibár, mikrohullámú sütő, hajszárító, törölköző, felnőttek számára fürdőköpeny. A szobákban elektromos főzőeszközök, rezsók, grillsütő, kenyérpirító, merülőforraló, elektromos hősugárzó, elektromos roller töltő, elektromos cigaretta stb. használata tilos. Csak kifogástalan műszaki állapotban lévő, és a Magyar Szabványnak megfelelő készülékek használata megengedett. Az elektromos borotva dugalját (konnektort) csak az előírásoknak megfelelően szabad használni. A szobákban Wifi vehető igénybe. Valamennyi lakóegységünk nemdohányzó, beleértve az elektromos cigarettát is.
5.1.11. A szállodai szobaasszonyok szobatakarítást végeznek naponta reggel 8 órától 14:00 óráig. A vendég a szobában található tájékoztató táblák ajtókilincsre való kihelyezésével jelezheti, hogy munkatársaink ne kopogjanak, ne zavarják és ne lépjenek a szobába illetve, hogy nem kérik a napi takarítást. Amennyiben a munkatársak a vendég kérésére nem végzik el a napi takarítást, ezért a vendég díjcsökkentést vagy kártalanítást nem követelhet.
5.2. Vendéglátás
5.2.1. A szálloda félpanziós ellátásként svédasztalos reggelit és svédasztalos vacsorát biztosít szállóvendégei számára a megadott nyitvatartási időben. A helyben elfogyasztott ételeken felül, az étteremből ételt, italt kivinne csak külön térítés ellenében lehetséges.
5.2.2. A szálloda reggeli és vacsorabüfé kínálatában korlátozott mértékben kínál választási lehetőséget glutén, tejcukor, tejfehérje, tojás és szója allergia vagy érzékenység esetén. A büfékínálaton felül csak előzetes egyeztetés alapján, térítés ellenében van lehetőség egyedi ételrendelésre. Ételintolerancia esetén mindenképp javasoljuk a konyhafőnökkel vagy helyettesével történő egyeztetést.
5.2.3. A Szálloda éttermeibe ételt és italt behozni nem engedélyezett. / A szálloda éttermeiben csak az ott vásárolt ételek, italok elfogyasztására van lehetőség.
5.2.4. Az étteremben könnyed, de elegáns öltözetet kérünk. A papucs, tréningruha, rövidnadrág, trikó, fürdőruha, köntös nem megengedett viselet.
5.3. Wellness szolgáltatás
5.3.1. A fürdőszolgáltatások a Kolping Hotel Kft. fürdő házirendje betartásával vehetők igénybe. A házirend megtalálható a helyszínen kifüggesztve.
5.3.2. Gyógykezelések, kozmetikai-, fodrász szolgáltatások igénybevételére előzetes bejelentkezés szükséges. A lefoglalt szolgáltatások lemondására 24 órával az igénybevétel előtt van lehetőség, ezt követően a Szolgáltató 50% lemondási díjat számíthat fel.
A szálloda fürdőjének házirendje itt érhető el.
5.3.3. A szálloda wellness és fitness részlegét a szálloda foglaltságának függvényében kiemelt időszakok, nemzeti ünnepek, iskolaszünetek kivételével térítés ellenében nem szállóvendégek is igénybe vehetik. A lehetőségekről és árakról érkezés előtt a hotel recepcióján lehet érdeklődni.
5.4. Szabadidős szolgáltatás
5.4.1. A szálloda a vendégek szórakoztatására gyermek és felnőtt programokat szervez. A programváltozás jogát a szálloda fenntartja.
5.4.2. A játszóház használata és a programokon való részvétel a játszóház házirendje alapján történik. A házirend megtalálható a játszóházban. A játszóházat a többi vendég egészségének megóvása érdekében kizárólag egészséges gyermekek és kísérőik használhatják.
5.4.3. A szálloda játszóházában időszakosan csoportos gyermekfelügyeletet is biztosít. Gyermekfelügyeletet korlátozott számban lehet igénybe venni, a gyermekeket érkezési sorrendben fogadjuk. Az animátorok nem rendelkeznek gyógypedagógiai végzettséggel, ezért értelmileg vagy mozgásukban korlátozott gyermekek felügyeletét nem tudjuk vállalni. Csak olyan gyermek tartózkodhat a játszóházban, aki viselkedésével nem zavarja vagy veszélyezteti a többi gyermek szórakozását.
A szálloda játszóházának, Bobóország házirendjét itt érhetik el.
5.4.4. A szálloda területén található játszótereket, sportpályákat, trambulinokat az időjárási viszonyoknak megfelelően minden Vendég saját felelősségre használja.
5.4.5. A szálloda mellett működő Bobo Fun Park nem tartozik az alapszolgáltatások közé, de a szálloda vendégei térítés ellenében kedvezménnyel – felelősségvállalási nyilatkozat kitöltését követően - vehetik igénybe. A Bobo Fun Park üzemeltetőjével külön jogviszony jön létre, mely nem tartozik a jelen ÁSZF hatálya alá. A Bobo Fun Parkot 10 éven aluli gyermekek csak nagykorú felügyeletével látogathatják. A Park nyitvatartásáról és a házirendről a Park honlapján tájékozódhatnak: www.bobofunpark.hu
5.5. Parkolás
A szálloda foglalásonként egy gépjármű számára biztosít parkoló helyet. A parkoló nem őrzött. Parkolás csak a kijelölt parkoló helyeken lehetséges. A tűzoltók számára felvonulási útvonalat szabadon kell hagyni. Nem kijelölt helyen történő parkolásból származó károkért a szálloda anyagi felelősséget nem vállal.
6.1. A szálloda szobaárai a szálloda portáján kerülnek kifüggesztésre, valamint megtalálhatók a szálloda honlapján.
6.2. A szálloda árait forintban és euroban határozza meg. Az árfolyamváltozásból adódó eltérések miatt a szolgáltatások ára változhat, de a szerződött partner számára a szerződésben szereplő árak érvényesek.
6.3. Egyéb szolgáltatások árlistái az adott szállodai részlegeken (étterem, gyógyászat, wellness) állnak rendelkezésre; QR kódról beolvasható formában, kérésre az adott részleg nyomtatott verziót is rendelkezésre bocsát.
6.4. A Szolgáltató a foglaltság és kereslet függvényében dinamikus árazást alkalmaz. Ez azt jelenti, hogy az árak naponta többször felülvizsgálatra és akár módosításra is kerülnek. A Szolgáltató által kiküldött ajánlat tartalmazza az ajánlat és az abban szereplő árak érvényességét.
6.5. Az árak tartalmazzák az általános forgalmi adó (ÁFA) ajánlattételkor érvényes, törvény által szabályozott mértékét és a vendéglátás szolgáltatások esetében szervízdíjat. A Kolping Hotel a hatályos adó-törvény (ÁFA) módosulása miatti többletterheket, előzetes értesítés mellett, áthárítja a Szerződő félre.
6.6. Az idegenforgalmi adó a szállásdíjon felül extra fizetendő.
6.7. Aktuális kedvezmények, akciók, egyéb ajánlatok a www.kolping.hotel.hu oldalon kerülnek meghirdetésre.
6.8. A szálloda lehetőséget biztosít külön regisztrációhoz kötött hűségprogramba való belépésre, melynek során a szállodai szolgáltatásokra elköltött forintok után pont jóváírás történik az elutazást követően. A hűségprogramban csak az szállodánál közvetlenül előre foglalt szállodai szolgáltatások után gyűjthető pont, melyek következő foglalás esetén kedvezményre jogosítanak. A regisztráció és pontbeváltás feltételei a szálloda honlapján érhetők el. A hűségprogramon belül zártkörű ajánlatok is elérhetőek.
7.1. A szoba foglalása a visszaigazolásban szereplő foglaló megfizetésével válik garantálttá. A befizetés történhet online, postai csekken vagy átutalással. A foglalófizetési utalványról (név, cím, rendelési szám, illetve áfás számla igény esetén adószám és kiállítási cím feltüntetésével) egy másolatot a Szolgáltató részére kérünk elküldeni. A befizetések feldolgozása 1-4 banki napig eltarthat.
7.2. A megrendelt szolgáltatások fennmaradó összegét a vendég érkezéskor a recepción egyenlíti ki.
7.3. Rövid távú foglalások esetén illetve a várható helyszíni fogyasztások fedezetére a szálloda bankkártya garanciát kérhet
7.4. Speciális ajánlatok esetén a fizetési, módosítási, lemondási feltételek változhatnak, melyet az írásban megküldött visszaigazolás tartalmaz.
7.5. A befizetések elmaradása esetén a szobafoglalást töröljük.
7.6. Elfogadott fizetőeszközök: készpénz, átutalás, bankkártya, Széchenyi Pihenő Kártya
7.7. Bármely fizetési mód alkalmazásával kapcsolatos költség a Szerződő felet, illetve annak SZÉP kártyáját/hitelkártyáját terheli.
Utazási irodák / Tour operatorok / OTA-k / Együttműködő partnerek:
A szolgáltatóval kötött szerződés tartalmazza az egyedi fizetési feltételeket.
7.8. Ajándékutalvány:
A szálloda honlapján vásárolt ajándékutalvány a rajta meghatározott érvényességi időn belül és értékben használható fel. Az utalvány teljes ellenértéke előre fizetendő. A beváltási időn túl az utalvány érvényességét veszti.
8.1. A foglalás módosítását minden esetben írásban kell jelezni.
8.2. Már véglegesített és visszaigazolt foglalás más dátumra történő áthelyezésére, a létszám vagy a szobatípus módosítására az aktuálisan érvényben lévő árak és a szabad kapacitás függvényében az alábbi díjak megfizetése mellett legkésőbb érkezés előtt 2. napig van lehetőség. Érkezés előtt 2 napon belüli módosítási igény esetén a lemondási feltételek lépnek életbe. (ÁSZF 9.4)
9.1. A megrendelés lemondását minden esetben írásban kell jelezni.
9.2. Az érkezés előtti 21. napig a foglalás kötbérfizetési kötelezettség nélkül lemondható.
9.3. Érkezés előtti 20. naptól a 7. napig: a befizetett foglaló szállodai értékutalványra váltható, ami a kiállítástól számított 1 éven belül felhasználható. Az utalvány kiállításáért a befizetett foglalóból 10 000 Ft kezelési költséget levonunk. Amennyiben a megrendelő nem tart igényt utalványra, a befizetett foglaló kötbérként kerül felszámolásra.
9.4. Érkezés előtti 6. naptól történő lemondás esetén a befizetett foglaló teljes összege kötbérként felszámolásra kerül.
9.5. Ha a vendég a visszaigazolt tartózkodási időn belül egy későbbi napon érkezik meg vagy korábban távozik, köteles a teljes lefoglalt időszakra járó visszaigazolt összeg 100%-át megfizetni.
9.6. Ha a Szerződő Fél a szállás-szolgáltatások igénybevételét foglalófizetéssel, hitelkártya garanciával, vagy más Szerződésben foglalt módon biztosította, és az érkezési napon helyi idő szerint 18:00 óráig nem érkezik meg, vagy nem jelzi előre, hogy ennél későbbi időpontban érkezik, a Szálloda a Szerződésben meghatározott mértékű kötbérként érvényesít. Ebben az esetben a szállást a Vendég részére az érkezési napot követő nap 10:00 óráig fenntartja, majd ezt követően a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége megszűnik.
9.7. Váratlan helyzetek (betegség, baleset, családi esemény, kedvezőtlen időjárási viszonyok, közlekedési akadályok, stb.) felléphetnek utazás előtt és alatt, ezért a foglalás rögzítése napján vendégeink részére javasoljuk egy szabadon választott biztosítótársaságnál az útlemondási biztosítás megkötését.
9.8. Egyedi és akciós ajánlatok esetében lemondási feltételek az ajánlatban szereplő feltétek szerint alakulnak.
9.9. A lefoglalt, de a Vendég szállodában való tartózkodása alatt igénybe nem vett, illetve módosított szolgáltatások (szállás, étkezés, kezelések, stb.) pénzbeli visszatérítésére nincs lehetőség.
9.10. A Szolgáltató speciális kondíciókhoz kötött termékeinek foglalása, csoportos utazás, vagy rendezvények esetén, a fentiektől eltérő, egyedi Szerződésben rögzített feltételeket állapíthat meg.
9.11. A Szerződő fél elállásának feltételei a hatályos Kormányrendelet alapján történik (45/2014. (II.26)).
10.1. A Vendég a szállodai szobát az érkezés napján 14:00 órától foglalhatja el (Check in), és az utolsó tartózkodási napon délelőtt 10:00 óráig köteles elhagyni (Check out). Apartmanház esetén a check in időpontja 16:00. A Vendég - kiskorúak is - megérkezésekor személyazonosságát a törvényes előírásoknak megfelelően a szoba, családi lakosztály és apartmanház elfoglalása előtt igazolni köteles.
10.2. A szálloda fertőző betegségben szenvedő vendégeket nem fogad.
10.3. A kitöltött és aláírt bejelentővel (vagy a vele egyenértékű online bejelentővel) egyidejűleg a Vendég a KOLPING Hotel Általános Szerződési Feltételeit, valamint a területi házirendeket (uszoda, játszóház) elfogadja, és köteles betartani. A vendég köteles betartani az egyes szolgáltatási területek házirendjét (játszóház, uszoda). A tartózkodás során szükséges információk megtalálhatóak a szálloda honlapján, nyomtatott formában pedig a szállodai recepción. Emellett a szálloda recepciója 24 órán keresztül áll a vendégek rendelkezésére.
10.4. A vendég hibájából felróható sérülések miatt a szálloda nem vállal felelősséget. A szándékos rongálás miatt keletkezett költségeket a szálloda a vendégre terhelheti.
10.5. A szálloda teljes területe nemdohányzó. A szálloda belső terei füstérzékelőkkel vannak ellátva. Füst vagy tűz esetén a szálloda közvetlen riasztást küld a Keszthelyi Katasztrófavédelmi Kirendeltség felé, ezért a dohányzás miatti riasztás során felmerült költséget a szálloda a vendégre terheli.
10.6. Ha a Vendég a szobát az érkezés napján reggel 09:00 óra előtt kívánja elfoglalni, úgy az előző éjszaka ára felszámításra kerül.
10.7. 10:00 óra után szobahosszabbítási díjat számolunk fel. Ennek mértékéről tájékoztatás a www.kolping.hotel.hu oldalon található.
10.8 A szálloda hivatalos nyelve magyar. A szolgáltatási helyeken német és/vagy angol nyelven állunk a vendégek rendelkezésére. A szálloda programkínálatában szereplő műsorok, programok egy része kizárólag magyar nyelven kerül megtartásra.
11.1. Különálló apartmanházaink közül kettőt előzetes egyeztetés után kutyával érkezők is lefoglalhatják. A többi apartmanházban, a szállodai szobákban és lakosztályokban nem fogadunk háziállatot. Macskát és egyéb kiskedvencet nem lehet hozni.
11.2. A Vendég ajánlatkéréskor és foglaláskor köteles jelezni, hogy kutyával együtt utazik. Háziállat csak abban az esetben hozható, ha érkezését a Szolgáltató előzetesen írásban visszaigazolta.
11.3. Egy apartmanházba 1, maximum 40 kg súlyú, jól ápolt, tiszta kutya hozható. Foglaláskor Vendég köteles a kutya eboltási könyvének másolatát bemutatni, amiből látható az állat chip száma, veszettség elleni oltása, bolhaírtást és féregtelenítést igazoló pecsét.
11.4. Ha Vendég előzetes egyeztetés nélkül kutyát hoz a szállodába, az állat csak abban az esetben maradhat, ha a foglalást át tudjuk tenni valamelyik kutyás apartmanházunkba. Ebben az esetben Szolgáltató minden kisállattal kapcsolatos díjat felszámol, és ezen felül további 50.000 Ft extra takarítási díjat a szobára, családi lakosztályra.
11.5. Érkezéskor Szolgáltató apartmanházanként 60.000,- Ft kauciót kér, melyet távozáskor Vendég visszakap. Amennyiben a kutya a ház berendezéseiben kárt tesz, vagy távozáskor Szolgáltató úgy ítéli meg, hogy a házban extra takarítás szükséges, ez ebből az összegből levonásra kerül.
11.6. A kutya csak az apartmanház földszintjén, és annak teraszán tartózkodhat, sétáltatni csak a ház közelében erre a célra kijelölt helyen, pórázzal és szájkosárral lehet. A parkban, játszóterek és medencék környékén, valamint az épületekben kisállat nem tartózkodhat, beleértve az éttermet, a játszóházat és valamennyi közösségi teret is. A kutya ellátásához a konyhai eszközök és szállodai textíliák használata tilos, a kisállat az ágyba nem engedhető fel.
11.7. Szolgáltató az apartmanház állapotát időközönként ellenőrzi, és ha úgy ítéli meg, jogosult a szolgáltatások nyújtását megtagadni, és a szállás-szolgáltatásra szóló Szerződést azonnali hatállyal felmondani.
11.8. A kutya által okozott károkért Vendég teljes felelősséggel tartozik. Elszökött állatért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
11.9. Segítőkutyára a jogszabályi feltételek vonatkoznak. Segítőkutya a fogyatékossággal élő személyt az egyenlő esélyű hozzáféréshez fűződő joga gyakorlásában, önálló életvitelének elősegítésében, illetve veszélyhelyzet elhárításában segítő, habilitációs, rehabilitációs feladatokat ellátó, a külön jogszabályban meghatározott állat-egészségügyi követelményeknek megfelelő kutya. A segítőkutyát megkülönböztető jelzéssel kell ellátni, amelyen a kutyát kiképző szervezet logójának szerepelnie kell.
12.1. A Szolgáltatót nem terheli szerződéskötési kötelezettség, a Vendég szolgáltatás iránti igényét indoklási kötelezettség nélkül visszautasíthatja.
12.2. A Szolgáltató jogosult a szállás-szolgáltatásra szóló Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások nyújtását megtagadni, ha:
12.2.1. a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésre bocsátott szobát, illetve a létesítményt
12.2.2. a Vendég a szálláshely biztonságával, rendjével, annak alkalmazottaival kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol, vagy drogok befolyása alatt áll, fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít
12.2.3. a Vendég fertőző betegségben szenved.
12.2.4. a Szerződő fél nem teljesíti a Szerződésben meghatározott foglalófizetési kötelezettségét a meghatározott időpontig
12.3. Amennyiben a felek közötti Szerződés „vis major” okokból nem teljesül, a szerződés megszűnik.
13.1. Amennyiben a Szolgáltató a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat saját hibájából (pl. túltöltés, ideiglenes üzemeltetési problémák, stb.) nem tudja biztosítani, akkor köteles a Vendég elhelyezéséről haladéktalanul gondoskodni.
13.1.1. A Szolgáltató köteles:
13.1.1.1. a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat, az abban visszaigazolt áron, az ott kikötött időtartamra - vagy az akadályoztatás megszűntéig - egy másik, ugyanazon vagy magasabb kategóriájú szálláshelyen biztosítani/felajánlani. A helyettesítő szálláshely biztosításának valamennyi többletköltsége a Szolgáltatót terheli
13.1.1.2. térítésmentesen telefonálási lehetőséget biztosítani a Vendég részére a szálláshely változásának közlésére
13.1.1.3. ingyenes transzfert biztosítani a Vendég részére a felajánlott helyettesítő szálláshelyre való költözéshez, és az esetleges későbbi visszaköltözéshez
13.1.2. Amennyiben a Szolgáltató ezen kötelezettségeinek maradéktalanul eleget tesz, illetve a Vendég a számára felajánlott helyettesítő szálláslehetőséget elfogadta, utólagos kártérítési igénnyel a Szerződő fél nem élhet.
14.1. Amennyiben a szállás-szolgáltatás igénybevételének időtartama alatt a Vendég megbetegszik, és maga nem képes saját érdekében eljárni, a Szolgáltató orvosi segítséget ajánl fel.
14.2. Amennyiben a vendég a tartózkodás alatt fertőzésre jellemző tünetek bármelyikét észleli magán, haladéktalanul köteles szóban vagy írásban tájékoztatni a szállodát. Fertőző betegség illetve annak gyanúja esetén a vendég közösségi tereket nem látogathat.
14.3. A Vendég betegsége/halála esetén a Szolgáltató költségkompenzációra tart igényt a beteg/elhunyt hozzátartozója, örököse, illetőleg a számlafizetője részéről; az esetleges orvosi és eljárási költségek, az elhalálozást megelőzően igénybevett szolgáltatások ellenértékének, és a betegség/haláleset kapcsán a felszerelések, berendezési tárgyakban keletkezett esetleges károk tekintetében.
15.1. A Szerződés értelmében a Vendég jogosult a megrendelt szoba, valamint a szálláshely azon létesítményeinek rendeltetésszerű használatára, melyek beletartoznak a szokásos szolgáltatási körbe, és nem esnek speciális feltételek hatálya alá.
15.2. A Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet a szálláshelyen való tartózkodás időtartama alatt. A Szolgáltató ezen időszakban hozzá írásban igazoltan eljuttatott (vagy általa jegyzőkönyvbe felvett) panasz kezelésére vállal kötelezettséget.
15.3. A Vendég panasztételi joga a szálláshelyről történt elutazását követően megszűnik.
16.1. A Szerződő fél köteles a Szerződésben megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Szerződésben meghatározott időpontig és módon kiegyenlíteni.
16.2. A Vendég gondoskodik arról, hogy a felelőssége alá tartozó 18 év alatti gyermek csak felnőtt felügyelete mellett tartózkodjon a Szolgáltató szállodájában.
16.3. A Vendég saját ételt-italt nem hozhat be a szálloda vendéglátó egységeibe.
A Vendég mindazon károkért és hátrányokért felelős, melyeket a Szolgáltató vagy harmadik személy a Vendég, vagy kísérője, vagy az ő felelőssége alá tartozó más személyek hibájából elszenved. A Vendég felelősséggel tartozik az általa okozott kárt a Szolgáltatónak megfizetni (pl. extra takarítás: bruttó 20.000,- HUF ártól). E felelősség akkor is fennáll, ha a Károsult a kár helyreállítását közvetlenül a Szolgáltatótól igényelni.
Amennyiben a Vendég az igénybevett, vagy a Szerződésben megrendelt, de igénybe nem vett kötbérköteles szolgáltatások díjának megfizetésére vonatkozó kötelezettségének nem tesz eleget, a Szolgáltatót követelései biztosítására zálogjog illeti meg a vendégnek azon a személyes tulajdontárgyain, amelyeket a szállodába magával vitt.
A Szolgáltató köteles:
19.1. a szerződés alapján megrendelt szállás és egyéb szolgáltatást az érvényes előírások, szolgáltatás standard-ek szerint teljesíteni
19.2. a vendég írásos panaszát kivizsgálni és a probléma kezeléséhez szükséges lépéseket megtenni, melyet köteles írásban is rögzíteni
20.1. A Szolgáltató felelősséget vállal minden olyan, a Vendéget ért kárért, mely a létesítményein belül, a Szolgáltató, vagy annak alkalmazottai hibájából következett be.
20.2. A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki azokra a káreseményekre, amelyek a Szolgáltató alkalmazottainak és vendégeinek körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt következtek be, vagy azokat a vendég maga okozta.
A szálloda uszoda és wellness részlegének használata a vendég saját felelősségére történik, a víz közeli területeken fokozott a csúszásveszély, ebből eredő balesetkért a szálloda felelősséget nem vállal.
20.3. A Szolgáltató kijelölhet olyan helyeket a szállodában, ahová Vendég nem léphet be. Az ilyen helyeken történt esetleges kárért, sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
20.4. A Vendégnek az őt ért kárt azonnal jelentenie kell a szállodában, és minden szükséges adatot a szálloda rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez/rendőrségi eljáráshoz szükséges.
20.5. Értéktárgyakért, értékpapírokért és készpénzért a Szolgáltató csak akkor felelős, ha a dolgot megőrzésre kifejezetten átvette.
20.6. Szolgáltató közösségi tereiben, vagy szobáiban hagyott személyes tárgyakért, (ideértve a szobaszéfben elhelyezett dolgokat, tárgyakat is) a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
20.7. A Szolgáltató parkolójában levő gépjárműben hagyott értéktárgyakért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, illetve a parkoló gépjárművekben keletkezett károk keletkezését a Szolgáltató kivizsgálja és amennyiben a kár neki felróható gondatlanságból keletkezett, megtéríti azt.
20.8. A kártérítés mértéke felső határa a Szerződés szerinti napi szobaár összegének az ötvenszerese, kivéve, ha a kár ennél kevesebb.
20.9. A vendég tudomásul veszi, hogy a Szálloda köteles a megrendelt szolgáltatást a mindenkor érvényes jogi és hatósági előírások, és az általa vállalt szolgáltatás standard-ek szerint teljesíteni. A vendég tudomásul veszi, hogy a Szálloda nem felelős semmilyen olyan kárért, amely abból adódik, hogy hatósági korlátozás miatt bizonyos szolgáltatások nem vagy csak korlátozottan használhatóak. A Vendég tudomásul veszi, hogy ezen esetekben árleszállításra, pénzvisszatérítésre nem jogosult.
21.1. A vendégek szállodában felejtett értéktárgyai, pénze, egyéb dolgai kapcsán a szolgáltató felelősségét kizárja, utánküldési kötelezettség nem terheli. A szolgáltató a talált tárgyakat 3 hónapig őrzi, a tulajdonosnak tulajdonjogának igazolása esetén kiadja. A szolgáltató őrzési, utánküldési költségeit felszámíthatja. 3 hónap leteltével a szálloda a talált tárgyakat a jótékonysági célra felajánlja.
22.1. A Szolgáltató tevékenysége során kiemelten fontosnak tartja a személyes adatok védelmét. A rendelkezésére bocsátott személyes adatokat minden esetben a hatályos jogszabályoknak eleget téve kezeli, gondoskodik azok biztonságáról, megteszi azokat a technikai és szervezési intézkedéseket, valamint kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek a vonatkozó jogszabályok betartásához szükségesek.
22.2. A Szolgáltató az adatkezeléssel kapcsolatos irányelveit külön Adatvédelmi Szabályzatban foglalja össze, melyet a www.kolping.hotel.hu/adatvedelem oldalon folyamatosan elérhetővé tesz, és melynek tartalmát magára nézve kötelezőnek ismeri el. Az Adatvédelmi Szabályzat tartalmazza az egyes adatkezelésekre vonatkozó tájékoztatókat is.
22.3. A szolgáltató szolgáltatási tevékenysége felett Alsópáhok község jegyzője ill. a Zala Megyei Fogyasztóvédelmi Felügyelőség gyakorol szakmai felügyeleti jogokat.
22.4. VIZA (Vendég Információs Zárt Adatbázis): 2021. január 1-jén hatályba lépett a turisztikai térségek fejlesztésének állami feladatairól szóló 2016. évi CLVI. törvény módosítása, amely kötelezi a szálláshely-szolgálatót, hogy a szálláshely-szolgáltatást igénybe vevők törvényben meghatározott adatait a Kormány által kijelölt tárhelyszolgáltató által biztosított tárhelyen rögzítse a törvényben meghatározott célból. A Kormány által kijelölt tárhelyszolgáltató a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ).
A szolgáltató köteles annak a vendégnek a szolgáltatást visszautasítani, aki nem tudja/nem hajlandó az okmányát adatrögzítés céljából átadni. A vendéget ebből adódóan érő kárt a szolgáltató nem köteles megtéríteni.
Azon ok, vagy körülmény (például; háború, tűz, árvíz, időjárásbeli viszontagság, áramhiány, vízhiány, gázhiány, járvány, sztrájk bekövetkezése), amely felett a fél nem bír ellenőrzéssel (vis major), bármely felet felmentik a Szerződésből eredő kötelességeik teljesítési alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll. A felek egyetértenek abban, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy ezen okok és körülmények bekövetkeztének lehetőségét a lehető legalacsonyabb szintre szorítsák, és az ezáltal okozott kárt vagy késedelmet a lehető leghamarabb helyrehozzák.
A Szolgáltató területén igénybe vehető külső szolgáltatások (ajándékbolt, thai massage, fodrász) ellenértékét a Vendég közvetlenül a külsős szolgáltató részére a szolgáltatás igénybe vételekor rendezi. Ezen szolgáltatások kapcsán a Vendég nem a Szolgáltatóval, hanem a külsős szolgáltatóval áll jogviszonyban.
A Szolgáltató a jelen Általános Szerződési Feltéteket egyoldalúan jogosult módosítani, azzal, hogy köteles azt legkésőbb a módosítás hatálybalépésekor honlapján közzétenni. Az ÁSZF módosítása nem ütközhet jogszabályba és nem tartalmazhat tisztességtelen feltételeket.
A Szolgáltató és a Szerződő fél közötti jogviszonyra a magyar Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadóak. A szolgáltatási szerződésből eredő bármely jogvita lefolytatására a szolgáltatás helye szerint hatáskörrel rendelkező bíróság az illetékes.
AKCIÓK ÉS CSOMAGAJÁNLATOK
4.7 / 5
www.facebook.com
“Már többször jártunk itt, a gyerekek nagyon szeretik. A Hanamiban is élvezik a kezeléseket. Mindig öröm itt lenni.”
Kniplné Szorre Judith
Facebook, 2022. április 08.
Örömmel jelentjük be, hogy a Kolping Hotel az idei évben újra elnyerte a rangos Hévízi Tradicionális Kúra minősítést!