Betöltés...

Egészség - Betegség

1. Mit tesz a szálloda a gyermekek egészségének védelmében?

Vendégeink egészségének védelmében és a gyerekek nagy létszáma miatt egész évben fokozottan ügyelünk a higiéniára a szobákban és a közösségi terekben is. Azokban az időszakokban, amikor az országban a vírusos megbetegedések gyakoriak, még nagyobb hangsúlyt fektetünk a fertőzések megelőzésére. Bár mindent megteszünk annak érdekében, hogy szállodánk falain kívül tartsuk a kórokozókat, a folyamatosan cserélődő vendégek és a vírusok lappangási ideje miatt előfordulhat, hogy időszakosan mégis jelentkeznek a hotel területén megbetegedések.

Amennyiben tudomásunkra jut, hogy a házban beteg vendég tartózkodik, minden esetben a következők szerint járunk el:

  • Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a többiek védelmében lehetőség szerint ne látogassa a közösségi tereket, beleértve az uszodát, az éttermet és Bobóországot is.
  • Azonnal megkezdjük a szobák és közösségi terek fertőtlenítő takarítását különös tekintettel a kilincsekre.
  • A játszóházak apró játékait, valamint a beltéri játszóház labdáit összegyűjtjük, ezzel is megakadályozva a vírusok terjedését.
  • Az étterem és Bobóország bejáratánál kézfertőtlenítőket helyezünk ki.
  • Vendégeinket pedig érkezés előtt e-mailben, a helyszínen pedig a napi vendégújságunkban, a Páhok Postban valamint plakátokon tájékoztatjuk, és kérjük közreműködésüket a betegség terjedésének megakadályozásában.

2. Mi a teendő, ha gyermekünk még indulás előtt megbetegszik?

Kérjük Önöket, hogy ha családjukban bármilyen vírusfertőzés tünetei jelentkeznek, ne induljanak útnak gyermekükkel. A korábban befizetett foglalójuk természetesen nem veszik el, munkatársaink tájékoztatják Önöket, hogy azt meddig tudjuk egy következő foglalásba beszámítani, és szívesen keresnek Önöknek egy másik időpontot a családi pihenésre.

Köszönjük, hogy segítenek abban, hogy a nálunk pihenő több mint 100 kisgyereknek és szüleinek valóban felejthetetlen élmény maradjon a közös családi pihenés.

3. Mit tegyünk, ha a szállodában betegszik meg a gyermek?

Ha mégis a pihenés során jelentkezne a betegség a családban, kérjük, hogy a többi vendég egészségének védelmében ne látogassák a közösségi tereket. Tájékoztassák kollégáinkat a recepción, akik szívesen adnak felvilágosítást az ügyeletes gyermekorvosról. Köszönjük segítségüket!

4. Hol található a szállodához legközelebb gyermekorvos?

Keszthelyen minden hétköznap, de bizonyos napokon Alsópáhokon is van gyermekorvosi rendelés. Az aktuális rendelési időpontokról kérjük, érdeklődjenek a recepción!

A legközelebbi gyermekorvosi ügyelet a hoteltől mindössze 2 km-re, Hévízen található. A legközelebbi kórház, a Keszthelyi Városi Kórház pedig 12 perc autóúttal érhető el.

5. Tudnak -e a recepción szükség esetén gyógyszert, kötszert adni?

A gyógyszerforgalmazás szigorú szabályai miatt a szálloda nem tarthat és ezáltal nem is adhat ki gyógyszereket, hiszen nem lehetünk biztosak abban, hogy a készítmény nem vált ki allergiás reakciókat. Ez a recept nélkül kiváltható, általánosan alkalmazott gyógyszerekre is érvényes, így kérjük, hogy azokat a gyógyszereket, amikre a pihenés közben esetleg szükség lehet, hozzák magukkal. A legközelebbi gyógyszertár 5 perc autóútra, Hévízen található.

A recepción lázmérőt, a kisebb sérülésekre kötszert, égési sérülésre hűsítő zselét és kötszert tudunk biztosítani. Teljesen felszerelt elsősegély doboz elérhető a recepción, az uszodában és Bobóországban is.

6. Fel vannak -e készülve a munkatársak a vészhelyzetek kezelésére?

Családbarát szállodánkban kiemelt figyelmet fordítunk a kicsik biztonságára. Egy olyan hotelben azonban, ahol egész évben minden nap több mint 100 kisgyermek pihen együtt szüleivel, és kiemelt időszakokban nem ritka a 200 feletti gyermeklétszám, elkerülhetetlen, hogy ne történjenek apróbb balesetek, kisebb sérülések. Ezért Magyarországon egyedülálló módon speciális elsősegély nyújtó tanfolyamot szerveztünk, amelyen a recepció, óvoda, sportanimáció, és az étterem valamennyi munkatársa  elsajátította a legfontosabb tudnivalókat.

A kurzus tematikájában a Léghajó Program elsősegélynyújtó tanfolyamok többéves szakmai tapasztalatára alapozva kifejezetten a kisgyerekes családokban előforduló vészhelyzetek kerültek a középpontba. Így a dolgozók megismerkedhettek a leggyakoribb gyerekbalesetekkel, megtanulhatták mi a teendő lázgörcs, égés vagy forrázás esetén, mikor és hogyan kell mentőt hívni, illetve mik az elsődleges teendők a segítség kiérkezéséig.

A kurzuson az életmentő technikákat speciális babákon is gyakorolhatták kollégáink, így megtanulták, hogyan lehet a légútba került idegen testet eltávolítani csecsemők és nagyobb gyerekek esetében, illetve kiemelt figyelmet kapott a laikus újraélesztés is. Egyedülálló módon a munkatársak három különböző életkorban alkalmazható technikát is megtanultak, így gyakoroltak 1 év alatti csecsemőt, nagyobb gyermeket, és felnőttet helyettesítő babákon is, majd a félautomata defibrillátor használatát is elsajátították.

7. Van -e a közelben defibrilátor?

Igen, a recepción folyamatosan elérhető egy félautomata defibrilátor, aminek használatát kollégáink a Léghajó Program speciális kurzusain elsajátították.

LEGJOBB ÁR GARANCIA

Érkezés
Távozás
Ajánlatkérés

Ennivaló Nyár

Habzsoljuk az élményeket

4.8 / 5

www.google.com

“A nagybetűs családbarát szálloda! Hatalmas élményekkel gazdagodva jöttünk ma haza, bár fájó szívvel! Minden korosztály talált számára megfelelő programot, de egy hét is kevés lenne, hogy minden programon részt vegyünk! Ha tehetjük újra megyünk!”

Péter Somorjai

Google, 2019. április 22.

  • Az „Év Családbarát szállodája” újra a Kolping Hotel!

    Az Utazó Magazin idén is díjazta a tavalyi év legjobb turisztikai szolgáltatóit, és hagyományteremtő céllal ezúttal először külhoni magyar étterem és szálláshely is kapott elismerést.

    Tovább
  • Az első aranyat a Kolping kapta!

    A Kolpingban 23 éve természetes, másutt most kezdik mérni. Mitől is családbarát egy szálloda? Régóta érezzük, hogy hiányzik egy mérce, ami megkönnyíti a kisgyerekes utazók választását. 

    Tovább