Betöltés...

Egészség - Betegség

1. Mit tesz a szálloda a gyermekek egészségének védelmében?

Vendégeink egészségének védelmében és a gyerekek nagy létszáma miatt egész évben fokozottan ügyelünk a higiéniára a szobákban és a közösségi terekben is. Azokban az időszakokban, amikor az országban a vírusos megbetegedések gyakoriak, még nagyobb hangsúlyt fektetünk a fertőzések megelőzésére. Bár mindent megteszünk annak érdekében, hogy szállodánk falain kívül tartsuk a kórokozókat, a folyamatosan cserélődő vendégek és a vírusok lappangási ideje miatt előfordulhat, hogy időszakosan mégis jelentkeznek a hotel területén megbetegedések.

Amennyiben tudomásunkra jut, hogy a házban beteg vendég tartózkodik, minden esetben a következők szerint járunk el:

  • Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a többiek védelmében lehetőség szerint ne látogassa a közösségi tereket, beleértve az uszodát, az éttermet és Bobóországot is.
  • Azonnal megkezdjük a szobák és közösségi terek fertőtlenítő takarítását különös tekintettel a kilincsekre.
  • A játszóházak apró játékait, valamint a beltéri játszóház labdáit összegyűjtjük, ezzel is megakadályozva a vírusok terjedését.
  • Az étterem és Bobóország bejáratánál kézfertőtlenítőket helyezünk ki.
  • Vendégeinket pedig érkezés előtt e-mailben, a helyszínen pedig a napi vendégújságunkban, a Páhok Postban valamint plakátokon tájékoztatjuk, és kérjük közreműködésüket a betegség terjedésének megakadályozásában.

2. Mi a teendő, ha gyermekünk még indulás előtt megbetegszik?

Kérjük Önöket, hogy ha családjukban bármilyen vírusfertőzés tünetei jelentkeznek, ne induljanak útnak gyermekükkel. A korábban befizetett foglalójuk természetesen nem veszik el, munkatársaink tájékoztatják Önöket, hogy azt meddig tudjuk egy következő foglalásba beszámítani, és szívesen keresnek Önöknek egy másik időpontot a családi pihenésre.

Köszönjük, hogy segítenek abban, hogy a nálunk pihenő több mint 100 kisgyereknek és szüleinek valóban felejthetetlen élmény maradjon a közös családi pihenés.

3. Mit tegyünk, ha a szállodában betegszik meg a gyermek?

Ha mégis a pihenés során jelentkezne a betegség a családban, kérjük, hogy a többi vendég egészségének védelmében ne látogassák a közösségi tereket. Tájékoztassák kollégáinkat a recepción, akik szívesen adnak felvilágosítást az ügyeletes gyermekorvosról. Köszönjük segítségüket!

4. Hol található a szállodához legközelebb gyermekorvos?

Keszthelyen minden hétköznap, de bizonyos napokon Alsópáhokon is van gyermekorvosi rendelés. Az aktuális rendelési időpontokról kérjük, érdeklődjenek a recepción!

A legközelebbi gyermekorvosi ügyelet a hoteltől mindössze 2 km-re, Hévízen található. A legközelebbi kórház, a Keszthelyi Városi Kórház pedig 12 perc autóúttal érhető el.

5. Tudnak -e a recepción szükség esetén gyógyszert, kötszert adni?

A gyógyszerforgalmazás szigorú szabályai miatt a szálloda nem tarthat és ezáltal nem is adhat ki gyógyszereket, hiszen nem lehetünk biztosak abban, hogy a készítmény nem vált ki allergiás reakciókat. Ez a recept nélkül kiváltható, általánosan alkalmazott gyógyszerekre is érvényes, így kérjük, hogy azokat a gyógyszereket, amikre a pihenés közben esetleg szükség lehet, hozzák magukkal. A legközelebbi gyógyszertár 5 perc autóútra, Hévízen található.

A recepción lázmérőt, a kisebb sérülésekre kötszert, égési sérülésre hűsítő zselét és kötszert tudunk biztosítani. Teljesen felszerelt elsősegély doboz elérhető a recepción, az uszodában és Bobóországban is.

6. Fel vannak -e készülve a munkatársak a vészhelyzetek kezelésére?

Családbarát szállodánkban kiemelt figyelmet fordítunk a kicsik biztonságára. Egy olyan hotelben azonban, ahol egész évben minden nap több mint 100 kisgyermek pihen együtt szüleivel, és kiemelt időszakokban nem ritka a 200 feletti gyermeklétszám, elkerülhetetlen, hogy ne történjenek apróbb balesetek, kisebb sérülések. Ezért Magyarországon egyedülálló módon speciális elsősegély nyújtó tanfolyamot szerveztünk, amelyen a recepció, óvoda, sportanimáció, és az étterem valamennyi munkatársa  elsajátította a legfontosabb tudnivalókat.

A kurzus tematikájában a Léghajó Program elsősegélynyújtó tanfolyamok többéves szakmai tapasztalatára alapozva kifejezetten a kisgyerekes családokban előforduló vészhelyzetek kerültek a középpontba. Így a dolgozók megismerkedhettek a leggyakoribb gyerekbalesetekkel, megtanulhatták mi a teendő lázgörcs, égés vagy forrázás esetén, mikor és hogyan kell mentőt hívni, illetve mik az elsődleges teendők a segítség kiérkezéséig.

A kurzuson az életmentő technikákat speciális babákon is gyakorolhatták kollégáink, így megtanulták, hogyan lehet a légútba került idegen testet eltávolítani csecsemők és nagyobb gyerekek esetében, illetve kiemelt figyelmet kapott a laikus újraélesztés is. Egyedülálló módon a munkatársak három különböző életkorban alkalmazható technikát is megtanultak, így gyakoroltak 1 év alatti csecsemőt, nagyobb gyermeket, és felnőttet helyettesítő babákon is, majd a félautomata defibrillátor használatát is elsajátították.

7. Van -e a közelben defibrilátor?

Igen, a recepción folyamatosan elérhető egy félautomata defibrilátor, aminek használatát kollégáink a Léghajó Program speciális kurzusain elsajátították.

LEGJOBB ÁR GARANCIA

Érkezés
Távozás
Ajánlatkérés

Téli álompihenés

akár -20% - hétvégén is

4.8 / 5

www.facebook.com

“Az egyetlen olyan szálloda országon belül, ahol valóban pihenni tud a család minden tagja. Végtelen türelmes személyzet, és gyerekbarát hozzáállás jellemzi nemcsak őket, de magát a kialakítást, programokat és a szobák felszereltségét is.”

Sréter Éva

gyerekkel.com, 2018. november 24.

  • Megvannak a #kolpingnyar Instagram játék nyertesei

    308 kép, 32 boomerang, 15 videó, sok-sok feledhetetlen élmény. Így zártuk szeptember 1-jén #kolpingnyar Instagram játékunkat, amivel a nyári vendégeink legemlékezetesebb kolpingos pillanatait kerestük. 

    Tovább
  • A vakációnak a vége, nekünk egy új kezdet…

    Míg a szünidő végével mindenki a nyarat búcsúztatja, mi egy percre sem állunk meg. Egy izgalmas fejlesztési szakasz közepén veszünk újabb lendületet.

    Tovább