Szakmai visszajelzés arról, hogy az eredményeink egy rangos mezőnyben is megállják a helyüket.
Elismerés, hogy egy próbavásárló, aki titokban mindent megnézett és kipróbált, jól érezte itt magát.
Büszkeség, hogy az ide vezető utat a vendégeink elégedettsége „szegélyezi”, hiszen nagyon sok nyilvános oldalon található vélemény értékelése adta össze a végeredményt.
Lehetőség, hogy azok a jótékony célok, amikben hiszünk, támogatást nyerjenek. Minél eredményesebb a szálloda működése, annál több lehetőségünk van segíteni. Idén a gyermeküket egyedül nevelő szülőkre koncentrálunk, de segítünk egy koraszülötteket mentő alapítványt is, emellett szívügyünk, hogy a gyerekek sportoljanak.
Bátorítás, hogy az a munka, amit megkezdtünk a felesleges élelmiszer pazarlás megszüntetésére, nem hiábavaló. Újabb lendületet kaptunk, hogy „Üres tányér, teli pocak” innovációnkat tovább fejlesszük. (60 német szállodában már a mi ötletünk alapján dolgoznak!)
Visszajelzés, hogy családbarát személyzeti politikánk jó értelemben kilóg az átlagból ebben a nagyon nehéz iparágban. Sok jó munkatársunk van, akik a szakmai felkészültség mellett még a gyerekek nyelvén is értenek és beszélnek. És mosolyognak!
Kihívás, hogy megfeleljünk az elvárásoknak. Hiszen vendégeink az Év Szállodájába érkeznek!
AKCIÓK ÉS CSOMAGAJÁNLATOK
4.5 / 5
www.tripadvisor.com
“Sajnos beállt derékkal kellett a pihenést megkezdeni! De erre is volt megoldás, a Hanami Beauty & Spa! A gyógymasszőrön át a gyógytornászig, mindenki szakképzett, kedves és nagyon ügyes! Rá is húzunk egy napot! Köszönünk mindent!”
Takács Tibor
Facebook, 2020. július 01.