Betöltés...

Foglalás

1. Mennyi idővel előre érdemes foglalni?

A nyári időszakban hazainduló vendégeink közül sokan foglalnak a következő nyárra, így ha júliustól augusztus közepéig tartó időszakban szeretnének nálunk nyaralni, érdemes akár 10-12 hónappal előre gondolkodni. Árgaranciánknak köszönhetően biztos lehet benne, hogy bármikor foglal nyárra, azonos árakat fog kapni, utólagosan kedvezményes ajánlatokat nem fogunk megjelentetni.

A hétvégék és az ünnepek (Pünkösd, Húsvét illetve nemzeti ünnepek) szintén közkedvelt és keresett időszakok, előfordul, hogy hónapokra előre minden szobánk elkel. Érdemes azonban akár az utolsó pillanatban is érdeklődni, hiszen visszamondás vagy betegség miatt akár rövid távon is szabadulhat fel szobánk. Kérésére kollégáink is szívesen figyelik Önnek (kötelezettségmentesen!) a felszabaduló helyeket várólistánk alapján.

2. Mi a foglalás menete?

Weboldalunkon a választott időszakra és szobatípusra néhány lépésben gyors árkalkulációt készíthet. Ha a kiszámolt összeg megfelel Önnek, online felületünkön akár rögtön le is foglalhatja. Ha először mégis árajánlatot kérne, weboldalunkon ezt is megteheti, de természetesen telefonon, faxon vagy akár e-mailben is. Amennyiben ajánlatunk elnyeri tetszését, kérjük, hogy megrendelését írásban erősítse meg. Online foglalására ill. megrendelésére visszaigazolást küldünk, ami tartalmazza a választott szolgáltatások költségeit és a fizetési ütemezést is. Ezután már más teendő nincs is. Hamarosan csomagolhat, szeretettel várjuk!

3. Elfogadnak-e Széchenyi Pihenő (SZÉP) Kártyát?

Szállodánk Széchenyi Pihenő (SZÉP) Kártya elfogadóhely. Kérjük, foglaláskor összegszerűen jelezzék, hogy milyen értékben szeretnének SZÉP kártyával fizetni. A foglalófizetés menetét ennek alapján ütemezzük majd, amiről a foglalás visszaigazolásában részletes tájékoztatást küldünk. (Az Idegenforgalmi Adó (IFA) nem fizethető SZÉP Kártyával.) Felhívjuk figyelmüket, hogy az adott évben juttatott összeg a következő év december 31-ig használható fel.

4. Vihetek -e magammal háziállatot?

Vendégeink között nagyon sok a kisgyerek és a kisbaba, így szállodánkban kutyát, macskát és egyéb háziállatot sajnos nem tudunk fogadni.

5. Nem volt hely a nekünk megfelelő időpontra vagy szobatípusra. Mit jelent a várólista?

Munkatársaink az Önök által kért időpontot és szobatípust feljegyzik, és folyamatosan figyelik, hogy van-e olyan változás, aminek köszönhetően az Önök kérését teljesíteni tudjuk. Ha sikerül megoldást találnunk, azonnal értesítjük Önöket, és ekkor kötelezettségmentesen dönthetnek arról, hogy továbbra is érdekli-e Önöket az ajánlatunk.

6. Különböző fizetési módok (SZÉP Kártya, utalvány, készpénz) kombinálhatóak-e?

Igen, természetesen. Kérjük, foglaláskor jelezze kollégánknak.

7. Milyen szolgáltatásokat tartalmaz az ár?

A gyerekek energiája kifogyhatatlan, nem úgy, mint az ember pénztárcája. Ezért árainkat úgy állítottuk össze, hogy a pihenés költsége tervezhető legyen: a szolgáltatások jelentős részének korlátlan használatát és programokon való részvételt is tartalmazza. Kérjen árajánlatot munkatársainktól, és látni fogja, hogy tartalmas csomagot állítottunk össze a család minden tagja számára. Áraink részletes tartalmáért kattintson ide.

8. Hogyan lehet a SZÉP Kártyát használni?

  • Fontos, hogy az első használat előtt aktiválják kártyájukat - ez történhet telefonon és interneten is. A kártya telefonos aktiválás esetén általában 1 órán belül lesz aktív.
  • A szálláshely szolgáltatás a kártya mindhárom alszámlájának terhére fizethető, vagyis a pihenést nem csak a szálláshely-szolgáltatási, de a meleg étel és rekreációs alszámlák terhére is el lehet számolni.
  • A SZÉP kártyával történő fizetések esetén a visszaélések elkerülésének érdekében fontos, hogy kollégáink ellenőrizni tudják személyazonosságát, és ellenőrzik a bizonylaton, hogy a fizetési tranzakció sikeres volt-e.
  • A szolgáltatásokat Ön és közeli hozzátartozói (+élettárs) vehetik igénybe.
  • Fizetés esetén tudnia kell, mely zsebben mekkora összeg áll rendelkezésre, melyet saját oldalára belépve ellenőrizhet. A szálláshely zsebben max. 225 000 Ft, a vendéglátás zsebben max. 150 000 Ft és a szabadidő zsebben max. 75 000 Ft lehet.
  • A kártyához egyedi PIN kód nem tartozik. PIN kód kérése esetén az alszámlák kódját kell beütni: szálláshoz 1111, vendéglátáshoz 2222, szabadidős szolgáltatáshoz 3333.
  • SZÉP kártyájával foglalót is fizethet.
  • Idegenforgalmi Adó (IFA) viszont nem fizethető SZÉP Kártyával.
  • Az adott évben juttatott összeg a következő év december 31-ig használható fel.

LEGJOBB ÁR GARANCIA

Érkezés
Távozás
Ajánlatkérés

Szülőknek is jár a romantika!

Szerelem, gyerek mellett

5.6 / 6

www.holidaycheck.de

“Összefoglalva: TÖKÉLETES. Csupa nagybetűvel.Első alkalommal jöttünk, de már azt tervezzük, hogy mikor lesz a következő utunk ide. A szállás kifogástalan, az ételek választékosak és finomak, a személyzet kedves, a lehetőségek határtalanok. A gyerekek is nagyon élvezik, és ez a legfontosabb! ”

SZ Attila

Facebook, 2017. január 17.

  • Baldauf Csaba az MSZÉSZ új alelnöke

    A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége november 22-én tartotta tisztújító közgyűlését.
    Tovább
  • Németországi Innovációs Díjat ért az "Üres tányér"

    Európai sztenderd lesz a Kolping Hotel ötletéből. 5 országban 60 szálloda veszi át a programot.

    Tovább