1. Mennyi idővel előre érdemes foglalni?
A nyári időszakban hazainduló vendégeink közül sokan foglalnak a következő nyárra, így ha júliustól augusztus közepéig tartó időszakban szeretnének nálunk nyaralni, érdemes akár 10-12 hónappal előre gondolkodni. Árgaranciánknak köszönhetően biztos lehet benne, hogy bármikor foglal nyárra, azonos árakat fog kapni, utólagosan kedvezményes ajánlatokat nem fogunk megjelentetni.
A hétvégék és az ünnepek (Pünkösd, Húsvét illetve nemzeti ünnepek) szintén közkedvelt és keresett időszakok, előfordul, hogy hónapokra előre minden szobánk elkel. Érdemes azonban akár az utolsó pillanatban is érdeklődni, hiszen visszamondás vagy betegség miatt akár rövid távon is szabadulhat fel szobánk. Kérésére kollégáink is szívesen figyelik Önnek (kötelezettségmentesen!) a felszabaduló helyeket várólistánk alapján.
2. Mi a foglalás menete?
Weboldalunkon a választott időszakra és szobatípusra néhány lépésben gyors árkalkulációt készíthet. Ha a kiszámolt összeg megfelel Önnek, online felületünkön akár rögtön le is foglalhatja. Ha először mégis árajánlatot kérne, weboldalunkon ezt is megteheti, de természetesen telefonon vagy akár e-mailben is. Amennyiben ajánlatunk elnyeri tetszését, kérjük, hogy megrendelését írásban erősítse meg. Online foglalására ill. megrendelésére visszaigazolást küldünk, ami tartalmazza a választott szolgáltatások költségeit és a fizetési ütemezést is. Ezután már más teendő nincs is. Hamarosan csomagolhat, szeretettel várjuk!
3. Elfogadnak-e Széchenyi Pihenő (SZÉP) Kártyát?
Szállodánk Széchenyi Pihenő (SZÉP) Kártya elfogadóhely. Kérjük, foglaláskor összegszerűen jelezzék, hogy milyen értékben szeretnének SZÉP kártyával fizetni. A foglalófizetés menetét ennek alapján ütemezzük majd, amiről a foglalás visszaigazolásában részletes tájékoztatást küldünk. (Az Idegenforgalmi Adó (IFA) nem fizethető SZÉP Kártyával.) Felhívjuk figyelmüket, hogy az adott évben juttatott összeg a következő évet követő év május 31-ig használható fel.
4. Nem volt hely a nekünk megfelelő időpontra vagy szobatípusra. Mit jelent a várólista?
Munkatársaink az Önök által kért időpontot és szobatípust feljegyzik, és folyamatosan figyelik, hogy van-e olyan változás, aminek köszönhetően az Önök kérését teljesíteni tudjuk. Ha sikerül megoldást találnunk, azonnal értesítjük Önöket, és ekkor kötelezettségmentesen dönthetnek arról, hogy továbbra is érdekli-e Önöket az ajánlatunk.
5. Különböző fizetési módok (SZÉP Kártya, utalvány, készpénz) kombinálhatóak-e?
Igen, természetesen. Kérjük, foglaláskor jelezze kollégánknak.
6. Milyen szolgáltatásokat tartalmaz az ár?
A gyerekek energiája kifogyhatatlan, nem úgy, mint az ember pénztárcája. Ezért árainkat úgy állítottuk össze, hogy a pihenés költsége tervezhető legyen: a szolgáltatások jelentős részének korlátlan használatát és programokon való részvételt is tartalmazza. Kérjen árajánlatot munkatársainktól, és látni fogja, hogy tartalmas csomagot állítottunk össze a család minden tagja számára. Áraink részletes tartalmáért kattintson ide.
7. Hogyan lehet a SZÉP Kártyát használni?
AKCIÓK ÉS CSOMAGAJÁNLATOK
4.7 / 5
www.facebook.com
“Nagyon átgondolt. Miközben a gyereked játszik, Te is lazíthatsz. Még a kávézó is úgy van elhelyezve, hogy ráláss.”
Juhász Péter
Google, 2020. február 19.
Örömmel jelentjük be, hogy a Kolping Hotel az idei évben újra elnyerte a rangos Hévízi Tradicionális Kúra minősítést!