Betöltés...
2 gyémánt díjat nyert a Kolping Hotel magazinja

2 gyémánt díjat nyert a Kolping Hotel magazinja

2021. 02. 02.
Direkt marketing és tartalommarketing kategóriában elismerést kapott az ITT.OTTHON.

A hatodik alkalommal megrendezett Marketing Diamond Awards országos versenyen 2 kategóriában is díjat nyert a Kolping Hotel ITT.OTTHON magazinja.
A Marketing Diamond Awards sikeres és hatékony marketing megoldásokat keres. 11 kategóriában lehetett pályázni olyan munkákkal, amik 2019 és 2020 októbere között valósultak meg.

A pályázók 2 irányból érkeztek. Ügyfél oldalról, és ügynökségi oldalról.
A zsűri két részből áll: egyrészt az ügynökségi szakemberekből, másrészt a megbízói oldal TOP 50 legsikeresebb marketing- és kommunikációs vezetőiből.
Idén rekord számú pályázat érkezett, a zsűri pedig „Marketing Diamond” díjakkal értékelte a marketingmunka szakmaiságát és hatékonyságát.
Olyan szakemberek előtt „vizsgáztunk”, akikre szakmai konferenciákon odafigyelünk, akiktől halljuk a jógyakorlatokat, akik a maguk területén követendő példát, szakmai mércét képviselnek.

A versenybe a magazinunkkal indultunk. ITT.OTTHON, ezt írtuk tavaly a kiadványunk címlapjára. Egy sorozat első részeként jelent meg, és bízunk benne, hogy sok rész követi majd még. Nem az volt a cél, hogy egy Kolping-prospektus jöjjön létre, hirdetve a szálloda nagyszerűségét. Igazi, tartalmas magazint szerettünk volna létrehozni. Ahol, mint minden rendes újságban, van nagyinterjú, olvasmányos írás, gondolatébresztő cikk, irodalmi megközelítés, rövid hírek, és humoros szösszenetek.

A munkához nagyszerű szerkesztőség állt össze. A Positive Adamsky csapatával évek óta együtt dolgozunk. „Igazoltunk” hozzá egy tapasztalt főszerkesztőt Vida Ferenc személyében, aki az APA magazinnál már bizonyította a családbarát témák iránti elkötelezettségét.
A Kolping Hotel marketinges csapatával összefogva gyorsan összeállt a mondanivaló. Lássuk be, egy ilyen szállodában, 25 évvel a hátunk mögött a téma az utcán hevert. Jöttek a kollégák, akik személyes tapasztalataikkal valódivá tették a tartalmakat. Jöttek a törzsvendégek, akik szívesen meséltek arról, hogy mit gondolnak a családi nyaralásról. Jöttek kíváncsi gyerekek, akik mindent tudni szerettek volna Bobóországról… Mesét írtunk, barkácsoltunk, rajzoltunk, sütöttünk-főztünk… Annyi lett a téma, hogy alig tudtuk bepasszírozni egy újságnyi papírfelületre.

Végül minden összeállt, és csaknem 20.000 háztartásba ITT.OTTHON magazint vitt a posta. Ebben a rohanó világban, e-mail helyett. Igazi, ropogós, kézbefogható olvasnivaló. Nagy örömünkre nem a kukában landolt a reklámújságok között. Volt aki még kért belőle. Volt, aki gratulált hozzá. Sorra érkeztek a gyerekrajzok, elkészült barkács-feladatok, magazinos közös fotók, kedves kommentek, postai levelek.

Mi pedig már tervezgetjük a következőt! Most már 2 gyémánttal is többet ér a mi kincsünk!
Aki kíváncsi rá, online is elolvashatja: www.ittotthon.hu

LEGJOBB ÁR GARANCIA

Érkezés
Távozás
Ajánlatkérés

Apa, csak még egyet! 4=3

Utolsó utáni csúszás, még egy kis játék

5.6 / 6

www.holidaycheck.de

“Már négy alkalommal vettünk részt a Kolping Hotel Babaúszó táborában. Mindannyiszor csodálatos élményekkel gazdagodtunk. ”

hetesiedit88

Gyerekkel.com, 2018. július 18.

  • Körbejártuk!

    Az alsópáhoki Kolping Hotel üzemeltetőinek új projektje, a Bobo Fun Park a hotel közvetlen szomszédságában épült.
    Tovább