Betöltés...
2 gyémánt díjat nyert a Kolping Hotel magazinja

2 gyémánt díjat nyert a Kolping Hotel magazinja

2021. 02. 02.
Direkt marketing és tartalommarketing kategóriában elismerést kapott az ITT.OTTHON.

A hatodik alkalommal megrendezett Marketing Diamond Awards országos versenyen 2 kategóriában is díjat nyert a Kolping Hotel ITT.OTTHON magazinja.
A Marketing Diamond Awards sikeres és hatékony marketing megoldásokat keres. 11 kategóriában lehetett pályázni olyan munkákkal, amik 2019 és 2020 októbere között valósultak meg.

A pályázók 2 irányból érkeztek. Ügyfél oldalról, és ügynökségi oldalról.
A zsűri két részből áll: egyrészt az ügynökségi szakemberekből, másrészt a megbízói oldal TOP 50 legsikeresebb marketing- és kommunikációs vezetőiből.
Idén rekord számú pályázat érkezett, a zsűri pedig „Marketing Diamond” díjakkal értékelte a marketingmunka szakmaiságát és hatékonyságát.
Olyan szakemberek előtt „vizsgáztunk”, akikre szakmai konferenciákon odafigyelünk, akiktől halljuk a jógyakorlatokat, akik a maguk területén követendő példát, szakmai mércét képviselnek.

A versenybe a magazinunkkal indultunk. ITT.OTTHON, ezt írtuk tavaly a kiadványunk címlapjára. Egy sorozat első részeként jelent meg, és bízunk benne, hogy sok rész követi majd még. Nem az volt a cél, hogy egy Kolping-prospektus jöjjön létre, hirdetve a szálloda nagyszerűségét. Igazi, tartalmas magazint szerettünk volna létrehozni. Ahol, mint minden rendes újságban, van nagyinterjú, olvasmányos írás, gondolatébresztő cikk, irodalmi megközelítés, rövid hírek, és humoros szösszenetek.

A munkához nagyszerű szerkesztőség állt össze. A Positive Adamsky csapatával évek óta együtt dolgozunk. „Igazoltunk” hozzá egy tapasztalt főszerkesztőt Vida Ferenc személyében, aki az APA magazinnál már bizonyította a családbarát témák iránti elkötelezettségét.
A Kolping Hotel marketinges csapatával összefogva gyorsan összeállt a mondanivaló. Lássuk be, egy ilyen szállodában, 25 évvel a hátunk mögött a téma az utcán hevert. Jöttek a kollégák, akik személyes tapasztalataikkal valódivá tették a tartalmakat. Jöttek a törzsvendégek, akik szívesen meséltek arról, hogy mit gondolnak a családi nyaralásról. Jöttek kíváncsi gyerekek, akik mindent tudni szerettek volna Bobóországról… Mesét írtunk, barkácsoltunk, rajzoltunk, sütöttünk-főztünk… Annyi lett a téma, hogy alig tudtuk bepasszírozni egy újságnyi papírfelületre.

Végül minden összeállt, és csaknem 20.000 háztartásba ITT.OTTHON magazint vitt a posta. Ebben a rohanó világban, e-mail helyett. Igazi, ropogós, kézbefogható olvasnivaló. Nagy örömünkre nem a kukában landolt a reklámújságok között. Volt aki még kért belőle. Volt, aki gratulált hozzá. Sorra érkeztek a gyerekrajzok, elkészült barkács-feladatok, magazinos közös fotók, kedves kommentek, postai levelek.

Mi pedig már tervezgetjük a következőt! Most már 2 gyémánttal is többet ér a mi kincsünk!
Aki kíváncsi rá, online is elolvashatja: www.ittotthon.hu

AKCIÓK ÉS CSOMAGAJÁNLATOK

Érkezés
Távozás
Ajánlatkérés

Kéz a kézben - Léleksimogató hétvége

Szülő és gyerek harmóniában

5.9 / 6

www.holidaycheck.de

“Ez a hely maga a csoda! Akárhányszor jöttünk, mindig minden szuper volt. Tökeletesen ki lehet kapcsolódni rengeteg lehetőséggel és kiváló személyzettel. Aki pihenni vágyik aktívan vagy passzívan, annak csak ajánlani tudom!”

Szadai Lilla

Google, 2025. március 11.

  • Az egészség fontos számunkra!

    Szemvizsgálat, EKG, vérvétel, bőrdiagnosztika és további, 50-nél is több szűrővizsgálat várta kollégáinkat szeptember 2-3-án.
    Tovább
Familotel